וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרו תמונות אמנותיות במיוחד: אפליקציות שוות למובייל

אורי סגל

13.7.2016 / 11:06

צרו תמונות אמנותיות במיוחד, כתבו פתקיות מאוירות, עקבו אחרי ניצול חבילת הגלישה שלכם ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

DataMan Next

מחפשים מממשק פשוט שיאפשר לכם לעקוב אחר שימוש הנתונים שלכם בנייד? האפליקציה הזו תאפשר לכם לצפות בנתונים סטטיסטיים הקשורים לניצול חבילת הגלישה שלכם בכל רגע נתון, ולנבא את צריכת הנתונים העתידית. כל הנתונים הרלוונטיים זמינים לרשותכם בעיצוב פשוט ונקי; בלחיצה מהירה תוכלו לעקוב אחר ניצול כללי או לתזמן תקופות זמן שונות, כמו גם לצפות בפירוט יתרת חבילת הגלישה.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Draw Pad Pro 2

עובדים על פרויקט מורכב בעבודה? האפליקציה הזו מאפשרת לכם לשמור במקום אחד את כל הרעיונות וההשראות שלכם, בדרך יצירתית במיוחד, על ידי הערות ואיורים שלכם. הממשק מציג משטח ציור עליו תוכלו בכל עת לשרבט את כל העולה על דעתכם ולשמור אותו בגלריה ייחודית שתרכז את כל העבודות שלכם במקום אחד. באפליקציה אפשרות להשתמש בטכניקות ציור ואיור שונות על מנת ליצור פתקים מדויקים מאוד.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Unico

רוצים ליהנות מחבילת אייקונים ייחודית, צבעונית ומשעשעת - כזו שתקפיץ את חווית השימוש שלכם במכשיר צעד אחד קדימה? האפליקציה הזו מציעה ערכת נושא מלאת הומור, עם רקעים מסוגננים ואייקונים שהותאמו במיוחד. באפליקציה מגוון ענק של רקעים ואפשרויות.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 5.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Pikazo

אפליקציית הסטיילינג הייחודית הזו מאפשרת לכם להשתמש בכל סגנון אמנותי קיים על מנת לשדרג את התמונות שלכם. תוך כמה רגעים האפליקציה מעבדת את התמונה בממשק פשוט הכולל שלושה שלבים בלבד: בחרו תמונה מהגלריה, בחרו את הסטייל האמנותי שאהבתם ולחצו על הכפתור האדום שעושה את כל הקסם.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully