וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: החייל האמריקני שנלחם בדאעש ומשחק פוקימון גו

אילן גלר

15.7.2016 / 4:57

"אני לא זקוק לכל הסיקור התקשורתי הזה - הכורדים הם אלו שזקוקים לו", אמר חייל המארין האמריקני, לואיס פארק, שהתנדב להילחם בדאעש ומעביר את השמירות עם פוקימון גו

מערכת וואלה!

למרות שהושק באופן רשמי במספר מוגבל של מדינות ברחבי העולם, עושה רושם כי להיט המובייל פוקימון גו פועל היטב בכל מקום. לרשימה ההולכת ומתרחבת של מדינות בהן רודפים השחקנים אחרי מפלצות הכיס החמודות אך האלימות אפשר להוסיף כעת גם את עיראק, וליתר דיוק את קו החזית מול דעאש - שם משרת חייל המארין האמריקני, לואיס פארק, שהתנדב לסייע לכוחות הפשמרגה הכורדיים הפועלים במקום.

פארק החל לשחק בפוקימון גו באחת מעמדות השמירה, וצילום שלו תופס את הפוקימון הראשון במשחק הפך לוויראלי. התמונה הופצה עשרות אלפי פעמים בפייסבוק ובטוויטר: "בקו החזית הצלחתי לתפוס רק כמה פוקימונים בסיסיים, אבל בכפר הסמוך מצאתי מכונים, פוקסטופים ואת כל שאר המיקומים במשחק", הוא מספר. לדבריו, הוא לא הלוחם האמריקני היחיד בעיראק שמשלב בין סיורים נגד המדינה האיסלאמית, וחיפוש אחר מפלצות צבעוניות במציאות רבודה.

עם זאת, לואיס מאוכזב כי עיקר התהודה הוויראלית מתמקדת בו ולא במאבק שהוא שותף לו. אכזבה זו אף הובילה אותו לסגור את עמוד הפייסבוק שלו. "אני לא זקוק לכל הסיקור התקשורתי הזה", הוא אמר. "הכורדים הם אלו שזקוקים לו - אנשים יודעים שאני לא כאן בשביל עצמי ואני מאמין במה שאני עושה. זאת לא בדיחה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פוקימון גו עיראק. מערכת וואלה!
התמונה שהפכה לוויראלית./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully