וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הבגידות "אשלי מדיסון" שינה כיוון ויצא בקמפיין חדש לשלישיות

אילן גלר

15.7.2016 / 4:29

הסלוגן העוקצני "החיים קצרים, הגיע הזמן לבגוד" הוחלף ב"מפגשים דיסקרטיים בקלות", תוך רמיזה ברורה לכך שמטרת האתר החדש היא לשדך בין זוגות או שלישיות בהסכמה

אתר רשמי

לפני כשנה נאלץ אתר ההיכרויות לאנשים נשואים (או במילים אחרות - אתר הבגידות) "אשלי מדיסון" להתמודד עם משבר שכמעט הביא לקריסתו: פרטיהם של 32 מיליון מבין מנוייו הודלפו לרשת על ידי האקרים, מה שגרם כמובן למבוכה רבה לאתר, שהתפאר בשמירה על פרטיות לקוחותיו. בנוסף התגלה כי יחס הגברים והנשים באתר רחוק ממה שהובטח וכי האתר גם הפעיל בוטים ממוחשבים שיתחזו לנשים ויפתו רווקים.

אחרי שלאחרונה השיקו את האתר מחדש במיתוג קצת פחות מעורר מחלוקת כמו אתר בגידות, כעת מנסים באשלי מדיסון להוסיף פלפל בכיוון ההפוך, תוך פנייה לקהל אחר. אשלי מדיסון החדש, כפי שניתן לראות בפרסומת העדכנית שעלתה לאוויר, הוא כבר לא אתר לבני זוג המחפשים אחר רומן מחוץ לנישואין, אלא לזוגות נשואים הרפתקנים המחפשים שותפים או שותפות לחוויות מיניות לא סטנדרטיות.

הסלוגן העוקצני "החיים קצרים, הגיע הזמן לבגוד" הוחלף ב"מפגשים דיסקרטיים בקלות", תוך רמיזה ברורה לכך שמטרת האתר החדש היא לשדך בין זוגות או שלישיות בהסכמה מלאה. "זו רק תחילת הדרך", מספר מנכ"ל אשלי מדיסון החדש, רוב סגל, לעיתונאים בעקבות השקת הקמפיין החדש. "אנחנו מרגישים שאנו קובעים את הטון הנכון כאן. אנחנו מקווים לזכות באמון המשתמשים לטווח הארוך". אחרי פיאסקו הדלפת החשבונות, זו בהחלט לא תהיה משימה פשוטה לאתר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אשלי מדיסון שלישיות. אתר רשמי
מפלפלים את חיי המין בפרסומת החדשה של האתר./אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully