וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותן בראש: הכירו את הגיימר בלי הידיים ובלי הרגליים

אילן גלר

15.7.2016 / 8:01

טיאו האינדונזי בן ה-11 מצליח לשלוט במשחקים תוך שימוש בסנטרו. "הוא משחק בפלייסטיישן כל יום", מספרת אמו ומקווה שהחשיפה התקשורתית תסייע להם כלכלית

מערכת וואלה!

זה היה יכול היה להיות סיפור טראגי ואף מעורר אימה, אך משפחתו של טיאו סאטריו, בן ה-11 מאינדונזיה, אינה מבקשת רחמים. הם מספרים על ילד בעל אישיות חיובית וצחוק מתגלגל, למרות שהוא נולד בלי ידיים ובלי רגליים. לאורך שנות חייו למד טיאו לכתוב, לקרוא ואפילו לשחק בפלייסטיישן, וכעת סיפורו הפך לוויראלי וזוכה לפרסום בכל רחבי העולם.

אמו של טיאו מספרת כי לא היה לה מושג לגבי מצבו של בנה לאורך כל ההריון, ואפילו בלידה עצמה סיפרה לה המיילדת שהוא בריא לחלוטין, ורק לאחר כמה שעות נודעה לה האמת. לאב ולאם זה לא הפריע לקבל את בנם החדש באהבה, והם דואגים לו מסביב לשעון. לטענתם, ממשלת אינדונזיה הפסיקה לתמוך בהם ותקוותם היא שהחשיפה התקשורתית תגרום לשינוי המדיניות בנושא.

טיאו עצמו לומד בבית ספר לילדים בעלי צרכים מיוחדים, שם הוא מצטיין בלימודי מתמטיקה ודת. הוא מסוגל לכתוב תוך שהוא אוחז את העיפרון בפיו. בשעות החופשיות, הוא משחק בפלייסטיישן, ומצליח לשלוט במשחקים תוך שימוש בסנטרו. "הוא משחק אחרי רחצת הבוקר ועד שהמורה אוספת אותו", מספרת אמו. "הוא משחק שוב אחרי בית הספר. הוא משחק בפלייסטיישן כל יום".

>> לשאר התמונות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

גיימר בלי גפיים. מערכת וואלה!
מעורר השראה./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully