וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למקומות, היכון: נמצאה הדרך המהירה להשיג עוד פוקימונים

18.7.2016 / 6:27

המשחק שמשגע את העולם לא עוצר, אבל נדמה שכתבת וואלה!NEWS מצאה את הדרך להשיג את כולם בדרך למפלצות החמודות. אז מה הסוד שלה?

אתר רשמי

להיט המובייל החדש מבית נינטנדו, עומד להפוך כנראה לאחת האפליקציות המצליחות ביותר בהיסטוריה. ימים ספורים לאחר השקתו במספר מדינות מצומצם בלבד, מספר ההורדות שלו כבר ניצח את טינדר ולפי ההערכות, הוא גם בדרך לעקוף את כמות המשתמשים היומית של טוויטר.

אחד היתרונות הגדולים של משחק הפוקימון, שגם מלבה כמו אש את העניין התקשורתי בו הוא העובדה שמדובר במשחק שמוציא החוצה את הגיימרים הגדולים היותר שנוהגים לרבוץ שעות מול מסך הטלוויזיה או המחשב וגורם להם לרוץ ברחובות כשפניהם בתוך הסמארטפון.

בחוגים המקצועיים מביעים אף הם עניין במשחק, לא בתוצאותיו אלא במה שהוא מעורר והתגליות שהוא חושף. לא מזמן פורסם כמו שחקנית שיצאה לחפש פוקימונים ומצאה במקום זאת גופה בנהר בארה"ב. במיזורי אף נעצרו כמה צעירים בחשד שהשתמשו בפוקימון גו כדי למשוך שחקנים אחרים ברשת ולשדוד אותם.

בין כל הטיפים ששוטפים את הרשת ומייעצים למיליוני המכורים כיצד לאסוף עוד פוקימונים ולנצח את הקרבות, נדמה שיש טיפ אחד שתמיד עובד, ולא צריך בשבילו סמארטפון משוכלל. הוא אפילו קורה במציאות, לא בזו הרבודה.

שואלים את עצמכם במה מדובר? צפו בסרטון.

וואלה! NEWS בשיתוף אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully