וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תפיק סדרת ריאליטי על מפתחי אפליקציות

אילן גלר

19.7.2016 / 8:35

התכנית הראשונה אותה אפל תפיק, ובה יוכלו לצפות בחינם לקוחות החברה, נקראת Planet of the Apps בכיכובו של כוכב הפופ והיזם הטכנולוגי Will.i.am

מערכת וואלה!

ענקית הטכנולוגיה אפל החליטה לנסות את כוחה בתחום הפקות הטלוויזיה, אם כי כוונתה היא עדיין לא להתחרות בנטפליקס או הולו. התכנית הראשונה אותה אפל תפיק, ובה יוכלו לצפות בחינם לקוחות החברה, נקראת Planet of the Apps (משחק מילים על הסרט "כוכב הקופים") - מעין דרמת ריאליטי העוסקת במפתחי אפליקציות, ובאתגרים מולם הם מתמודדים על מנת להפוך את חזונם למציאות.

באפל לא חוסכים במאמצים על מנת להפוך את הסדרה הזו ללהיט: בהפקה מעורב כוכב הפופ והיזם הטכנולוגי Will.i.am, שיהיה גם אחד המגישים. באתר האינטרנט הרשמי של התכנית מוזמנים מפתחי אפליקציות לאחת הפלטפורמות של אפל להגיש את מועמדותם, בסרטון וידאו באורך דקה בו יציגו את עצמם והמוצר אותו הם שואפים לפתח. הצילומים צפויים להיערך בין סוף 2016 לתחילת 2017, והעונה הראשונה תצולם בעיר לוס-אנג'לס.

לצד סדרת הריאליטי המסקרנת, באפל מפיקים גם סרט תיעודי על הראפר Dr. Dre, והדרך שבה הקים את מותג האוזניות המצליח Beats שנמכר בסופו של דבר לאפל בשנת 2014. למרות ההשקעה בתחום, באפל ממהרים להבהיר כי כוונתם אינה להפוך לאולפן הפקות טלוויזיוניות, לפחות בינתיים.

"אנחנו לא בעסקי תכניות הטלוויזיה", אמר בנושא אדי קיו, בכיר בחברה האחראי בין השאר על iTunes וה-Apple TV. "אם נראה הפקה שעשויה לסייע למה שאנחנו עושים, ייתכן שנבחר לסייע להם", הוא הבהיר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפל, מאוהבים בעצמם משנת 1976./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully