וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת סוערת: האם תועדה נשמה עוזבת את גופתו של הרוג בתאונה?

אילן גלר

18.7.2016 / 9:58

מעל למיקום המדויק בו אירעה התאונה ניתן להבחין בצללית שהזכירה מאוד לגולשים צורת אדם. לאלפי המשתפים ברשת זה הספיק כדי לקבוע שמדובר בנשמתו של הרוכב שנהרג בתאונה

מערכת וואלה!

האם הצילום הוויראלי הזה מוכיח את קיומם של חיים לאחר המוות? כך לפחות סבורים עשרות אלפי גולשים שמיהרו לשתף את התמונה שצולמה בשבוע שעבר על ידי נהג המשאית, סול וסקז, שנסע בכביש מהיר בקנטקי שבארה"ב, כשלפתע הבחין בריכוז ניידות משטרה ורכבי אמבולנס. במהרה התברר שבמקום התרחשה תאונה מצערת, ורוכב אופנוע המעורב בה נהרג.

מעל למיקום המדויק בו אירעה התאונה ניתן להבחין במעין צל או עשן, שהזכיר מאוד לגולשים צורת אדם. זו, לטענתם, נשמתו של נהג האופנוע שעזבה את גופו בדרך לעולם הבא. העובדה כי הנהג למעשה לא מת במקום התאונה עצמה - אלא רק מאוחר יותר בבית החולים אליו פונה, לא מפריעה לרבים מהמגיבים לטעון כי מדובר בתיעוד המוכיח באופן סופי את קיומה של הנשמה.

מאז שהתמונה עלתה לחשבון הפייסבוק של וסקז היא זכתה, כאמור, לעשרות אלפי שיתופים ותגובות. לא כולם, כמובן, משוכנעים כי זכינו להצצה נדירה לעולם הבא. חלק מהגולשים מצליחים למצוא הסברים אחרים לתיעוד, כדוגמת אשליה אופטית לא נדירה במיוחד, או זווית צילום שגרמה לעלי העצים שמאחורי הכביש להידמות לצורת אדם. את המאמינים, ההסברים הללו כמובן לא ממש משכנעים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

רוח רפאים. מערכת וואלה!
רוח רפאים, אשליה אופטית או בכלל פוטושופ?/מערכת וואלה!
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully