וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן זיכרונות עם תמונות וטקסטים: אפליקציות שוות למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

18.7.2016 / 11:39

צרו יומן זיכרונות עם תמונות וטקסטים, הוסיפו בריכת נוי בסמארטפון שלכם ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Momento - Privet Diary

הסמארטפון שלכם מלא בתמונות אקראיות מאירועים שונים? אם אתם מעוניינים לשמור את כל המחשבות שלכם ביומן מעוצב, קבלו אפליקציה שתאפשר לכם להוסיף תגיות, תמונות ואנשי קשר לתוך הטקסטים שלכם וכך תוכלו להקל על החיפוש במועד מאוחר יותר. ניתן לסנכרן את היומן עם כלים נוספים, לצרף פרופילים של רשתות חברתיות וכך כל דבר שתפרסמו יצורף אוטומטית ליומן. לנוחיותכם תוכלו לצפות ביומן על גבי לוח שנה העוקב אחר החוויות שלכם לאורך ציר הזמן.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Over

רוצים לייצר תמונות קיץ מדליקות או להכין ברכות מקוריות למשפחה וחברים? האפליקציה הזו מציעה כלים גרפיים שיעזרו לכם להקפיץ את התמונות שלכם רמה. בעזרת האפליקציה תוכלו להוסיף טקסט אלגנטי לתמונות או לשלב תמונות מתוך מאגר עצום.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 15.30 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Groovy Fish

רוצים להוסיף קצת טבע למסך הסמארטפון שלכם וליהנות ממשחק סטייל טמגוצ'י? האפליקציה הזו מציעה טפט של דגי קוי שיחד עם פרחי המים יעטרו את מסך המכשיר. תוכלו להתאים את הטפט להעדפותיכם האישיות, להוסיף או להוריד דגים, להחליף את הצבע שלהם, להוסיף ולהוריד פרחים ולהחליף את הצבע שלהם עד שתקבלו את התוצאה המועדפת עליכם. את הדגים תצטרכו להאכיל על מנת לשמור על איזון בבריכת הנוי שלכם.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Atoms Icon theme

רוצים להתחדש בערכת נושא מדליקה מהחלל? מערכת השמש קרובה מאי פעם. האפליקציה מציעה אייקונים חדשניים במוטיב של כוכבי לכת קטנים, רקעים פסטורליים בגוונים כחלחלים ומוטיבים נקיים שישדרגו את מראה המכשיר. האלמנטים במכשירכם ישתנו ברגע - מתצוגת מזג האוויר ועד לתצוגת השעון.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully