וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: שת"פ בין גט טקסי לרכבת ישראל - הסעות בזול לתחנה

19.7.2016 / 8:16

בשורות טובות לנוסעי רכבת ישראל: בשירות משותף חדש עם אפליקציית "גט", ניתן יהיה לחלוק מונית עם נוסעים אחרים בדרך לתחנת הרכבת או ממנה, וכך בעצם לחסוך זמן כסף

אפליקציית הזמנת המוניות "גט" (לשעבר גט טקסי) ורכבת ישראל חברו יחד במטרה לעודד את השימוש בתחבורה ציבורית ולהפחית את השימוש והצורך בכלי רכב פרטיים. השירות ככל הנראה יושק באופן רשמי לקראת סוף שנת 2016, כשהרעיון שעומד בבסיסו הוא די פשוט ומאד הולם את רעיון השיתופיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מאמינים ששיתוף הפעולה עם גט יגביר את השימוש ברכבת"./מערכת וואלה!, צילום מסך

נוסעים בתחבורה ציבורית שרוצים להגיע אל תחנת רכבת כלשהי, יוכלו באמצעות האפליקציה לחלוק מונית עם נוסעים נוספים שצריכים להגיע לאותה התחנה, וכך כמובן להפוך את הנסיעה אל תחנת הרכבת, או ממנה להרבה יותר זולה, מהירה ונוחה. כאמור, האפליקציה עצמה תעשה את השידוך בין הנוסעים כשהתשלום ייעשה באמצעותה.

נושא התחבורה הציבורית בארץ הוא תפוח אדמה לוהט, ולא פעם עלה לדיון ציבורי נושא עלויות השימוש הגבוהות של התחבורה הציבורית בארץ ביחס לאירופה. לא מזמן הכריזו משרדי התחבורה והאוצר על רפורמה בתחום והמהלך הזה של Gett ורכבת ישראל הוא הסנונית הראשונה.

"אנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם גט יגביר את השימוש ברכבת ישראל, יסייע לנוסעים רבים להגיע לתחנות הרכבת במהירות, בנוחות ובעלות נמוכה יותר וליהנות מחוויית נסיעה טובה יותר", מסר בועז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל.

ממנכ"ל גט, מארק און, נמסר כי "מטרותיו העיקריות של שיתוף הפעולה הזה, הן הפחתת הגודש בכבישים , לצד הורדת העלויות והעדפת הנסיעה במונית על פני הרכב הפרטי. חברת גט תפתח עבור שיתוף הפעולה טכנולוגיה אשר תוסיף את השיתופיות לטכנולוגיות המתקדמות של החברה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רכבת ישראל גט טקסי מונית. רונן בוידק, מערכת וואלה! NEWS
בואו ונחלוק./מערכת וואלה! NEWS, רונן בוידק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully