וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לייק: דברים שקורים רק ברוסיה, שובר שורות הישראלי ועוד

31.7.2016 / 8:43

וגם: חשבון האינסטגרם הכי אמנותי שיש, עמוד הפייסבוק שמלכלכך על חיות בר והצצה מרתקת לעולם המפתיע של שאלות ותשובות אמיתיות לגמרי מרבנים. הפרופילים והעמודים ששווה לכם להכיר

מתוך הסרטון

קשה לי

איך הייתה נראית הסדרה "שובר שורות" אם היא הייתה מצולמת פה? רמז: קצת פחות מושקעת ויותר עלובה. עמוד הפייסבוק "ערוץ החיים הקשים", יצר את המחווה הזאת בכחול לבן לסדרה, ויש שם גם עוד מערכונים וסרטונים פארודיים, בכולם מככבים רן גרינפלד ויוגב בוסקילה, שגם מפעילים את העמוד.

סצנות מקולנוע

אינדיאנה ג'ונס, בחזרה לעתיד ואיך אפשר בלי משחקי הכס: העמוד הזה מעלה גיפים מונפשים ובאנימציה מקסימה ומינימליסטית, מתוך עולם הקולנוע והטלוויזיה. קל לזהות ודקות ארוכות של הנאה ובהייה מובטחות.

אמנית האשליות

זהו אחד מחשבונות האינסטגרם היותר מהפנטים ואמנותיים שיש. מדובר בטכניקה מיוחדת שיוצרת אשליית תלת ממד מרתקת כל פעם מחדש שבעצם הופכת את הידיים שלנו למשהו אחר לגמרי. את העמוד מפעילה אמנית בת 21, המכנה את עצמה לישה סימפסון והיא מאוד נהנית מציורי גוף.

צדיק, יש לך דקה לשאלה?

עמוד הפייסבוק מטופשו"ת אוסף שאלות אמתיות לגמרי שאנשים שואלים את הרב שלהם. חלק מהשאלות שם כל כך הזויות שרק התשובה הזויה עוד יותר. כמו שאומרים, אם זה לא היה עצוב, זה בטח היה מצחיק. את העמוד מפעילים שני חברים, דתיים אגב, והרעיון הוא ממש לא לצחוק או לצאת נגד הדת או הרבנים, אלא נגד קונספט השו"ת SMS ומה שזה הפך להיות.

בינתיים, ברוסיה

Only In Russia, הוא עמוד טוויטר בו ניתן למצוא את מיטב קטעי האקסטרים שקשורים לרכב ברחבי רוסיה. תאונות, התנגשויות, אייל שפתאום עף מתוך רכב נוסע, כאלו דברים שבשגרה. ויש גם לפעמים סתם מכות רנדומליות בין אנשים. רק ברוסיה.

עובדים עליכם

עמוד הפייסבוק obviousplant, מעלה פוסטים שנראים במבט ראשון רציניים אבל ממש רגע אחרי מבינים כמה הם מטופשים ומבריקים בו זמנית. למשל, התעלול האחרון שלו כלל פיזור פליירים עם עובדות מופרכות ומגוכחות לחלוטין לגבי בעלי חיים, בגן החיות של לוס אנג'לס. ידעתם שברבורים הם מונוגמיים? כלומר, חוץ מפיליפ. המניאק הבוגדני הזה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully