וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה חדשה: סרטון חדש לכאורה של אייפון 7 - בלי שקע אוזניות

אילן גלר

19.7.2016 / 9:27

המכשיר הנראה בסרטון מאשר את רוב הדיווחים שאותם שמענו בחודשים האחרונים ומלבה עוד את הוויכוח שפיצל את מחנה אפל - האם שקע האוזניות הסטנדרטי צריך לעוף או להישאר?

צילום מסך

נדמה כי כל יום סוערת הרשת סביב הדלפה חדשה הקשורה במכשיר האייפון 7 של אפל, והפעם מדובר בסרטון שנראה משכנע למדי ומקורו ברשת החברתית הסינית Weibo. אם אכן לא מדובר בזיוף, הרי שאחד מעובדי פס הייצור של אפל הצליח להבריח את האייפון 7 מהמפעל, ולצלם אותו לצד מכשיר האייפון 6S אותו הוא יירש לאחר החשיפה הרשמית בעוד כחודשיים.

המכשיר הנראה בסרטון מאשר את רוב הדיווחים שאותם שמענו בחודשים האחרונים: קווי העיצוב הכלליים שלו מזכירים מאוד את הדגם הנוכחי, ובוודאי לא מהווים מהפכה גדולה. קווי האנטנה שבצד האחורי זכו לעיצוב מחודש ומינימלי יותר, עדשת המצלמה גדולה ובולטת מזו של האייפון 6S, והשינוי שכנראה יגרום להתעניינות הרבה ביותר - לאייפון 7 אין חיבור אוזניות סטנדרטי.

ייתכן, כמובן, שמדובר בסך הכול בדגם שעוצב לפי השמועות. בסרטון לא ניתן לראות את המכשיר פועל, ולא נאמר דבר לגבי מערכת ההפעלה או החומרה שבתוכו. כך או כך, בשלב זה ניתן לקבוע במידה גבוהה של ודאות כי האייפון הבא אכן לא יהיה שונה באופן משמעותי מקודמו, ובאפל החליטו לשמור את המהפכה העיצובית לדגם 2017, השנה העשירית מאז צאתו של האייפון המקורי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הדלפה אייפון 7 בלי שקע אוזניות. צילום מסך
חשבנו שכבר סיימנו עם ההדלפות בעניין שקע האוזניות, ואז זה הגיע./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השאר דומה מאוד למה שכנראה כבר ידוע על אייפון 7, שיושק בעוד כחודשיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully