וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית הניווט העירונית sidekix מציעה מסלולי פוקימון גו

20.7.2016 / 8:26

אם גם אתם תוהים לאן כדאי ללכת כדי ללכוד את הפוקימונים הכי שווים, תשמחו לגלות שיש כבר מי שחשב להציע למאמני הפוקימונים בכ-50 ערים בעולם (כולל בישראל) מסלולים ייעודיים ומפנקים במיוחד

צילום מסך

Sidekix, אפליקציית הניווט העירוני הפעילה ביותר מ-50 ערים בארה"ב, אירופה, בריטניה וגם בישראל, הודיעה על שילוב מסלולי "פוקימון גו" במפות מסלולי ההליכה שהיא מציעה. אם התעוררתם רק עכשיו מתרדמת של שלושה שבועות, פוקימון גו זה משחק המובייל הפופולרי ביותר בהיסטוריה ותופעה עולמית היסטרית.

משחק המציאות הרבודה השתלט על חייהם של מיליוני אנשים שמטיילים ברחוב בניסיון לאתר פוקימונים לאוסף שלהם. אפליקציית sidekix מציעה לשחקני פוקימון גו את מסלולי ההליכה עם הכי הרבה תחנות עצירה (פוקסטופס) ומכונים (Gyms) - נקודות הכרחיות במסעות החיפוש אחר מפלצות הכיס, שנמצאות במיקומים אמיתיים בעולם.

שחקנים רבים משנים את מסלול ההליכה היומי הרגיל שלהם כדי להתחקות אחר עקבותיהם של פיקאצ'ו וחבריו. "זה מתבקש ש-sidekix, אפליקציית ניווט רגלי המבוססת על נושאים ועניין אישי, תציע בין היתר גם מסלולי פוקימון גו, יחד עם המסלולים האחרים, ולו בכדי להעצים את החוויה העירונית שאנחנו מציעים", אומרת מייסדת החברה וסמנכ"לית השיווק ג'ני דרזין.

אפליקציית sidekix מנתחת תבניות הליכה ומשלבת מאגר נתונים מבוסס מקום, על מנת להציע מסלולי פוקימון גו אופטימליים למשתמש. הפיצ'ר החדש יוצע למשתמשי sidekix החל מהיום (ב') בערים נבחרות בעולם.

להורדת אפליקציית sidekix
לאתר sidekix

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיקאצ'ו, אתה פה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר מחמישים ערים ברחבי העולם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully