וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת מאה אלף דולר, המעבדה הזו תקים את הכלב שלכם לתחייה

24.7.2016 / 8:48

"באמצעות שכפול, למשפחות יש סיכוי להקים את חיות המחמד שלהן לתחייה", מסבירים במעבדה הדרום קוריאנית שיצרה כבר העתקים גנטיים של 700 כלבים עבור מפורסמים, עשירים ובני משפחות מלוכה

מערכת וואלה!

כמה הייתם מוכנים לשלם תמורת הסיכוי שלא תאלצו להיפרד לעולם מחיית המחמד האהובה שלכם? במעבדת המחקר הגנטי סואם, שבדרום קוריאה, מציעים כעת שירות שכפול מקצועי, לאחר שבמהלך עשר השנים האחרונות יצרו העתקים גנטיים של 700 כלבים עבור מפורסמים, עשירים ובני משפחות מלוכה ברחבי העולם. המחיר אותו תיאלצו לשלם נמוך יחסית לתחום, אם כי עדיין לא מדובר בהוצאה נמוכה - 100 אלף דולרים לכל גור כלב שנוצר מהדי.אן.איי של כלבכם שהלך לעולמו.

התהליך השלם כולל הטסת גופת הכלב מיד לאחר מותו, כשהיא נמצאת בהקפאה עמוקה. לאחר חמישה ימים, נאספים די תאים מגופתו של הכלב על מנת להעתיק את מטען הגנטי שלו ולשתול אותו בתוך ביצית. ההפריה מתבצעת באמצעות זרם חשמלי, ואת העובר הנוצר בתהליך משתילים ברחמה של כלבה המשמשת כאם פונדקאית. לאחר חודשיים, אמור להיוולד גור שהוא שכפול גנטי מדויק של הכלב המקורי.

"לאנשים יש חיבור רגשי חזק מאוד עם חיות המחמד שלהם, ושכפול מספק אלטרנטיבה פסיכולוגית מצוינת לתהליך הרגיל של היפרדות מהחיה ומהזיכרונות ממנה", הסביר החוקר במעבדה ז'ונג יון-וו. "באמצעות שכפול, למשפחות יש סיכוי להקים את חיות המחמד שלהן לתחייה".

"הרגע הזה שהמשפחות חוות אושר טהור זו הסיבה שאני עושה את זה", אמר ז'ונג. החברה הדרום קוריאנית זכתה לפרסום לאחרונה בזכות ההכרזה כי תנסה להקים ממותה לתחייה אבל העסק הרווחי ביותר שלהם עד היום זה שכפול הכלבים, והם מתכוונים להמשיך בכך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

גורי הכלבים הראשונים שנולדו בהליך של הפריה חוץ גופית. רויטרס
קופי שלך./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully