וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מנצחים את הטורנטים כל כך מהר - קיקאס חזר מיד לאוויר

אילן גלר

24.7.2016 / 9:44

קצת יותר מיממה אחרי שמפעילו נעצר ושרתיו הופלו, על ידי הרשויות, העתק מושלם של אתר KickassTorrents הפופולרי עלה לאוויר עם מפעילים חדשים ושרתים מאובטחים יותר

הורדה. ShutterStock
אי אפשר לנצח את האינטרנט עם כלים משפטיים./ShutterStock

בשבוע שעבר הצליחו רשויות החוק להפיל את אתר הטורנטים הפופולרי KickassTorrents, לאחר שעצרו את מפעילו והשתלטו על כתובות הרשת והשרתים שאחסנו את המידע של האתר. זו הייתה פעולה שהצריכה שיתוף פעולה בינלאומי ומאמץ משפטי לא מבוטל, ונמשכה כמה חודשים לכל הפחות. כמה זמן לקח עד שהעתק כמעט מושלם של האתר שהופל חזר לאוויר? מעט יותר מ-24 שעות.

העותק, Kat.am, מבוסס על גרסה עדכנית של KickassTorrents שהועתקה בשלמותה משרתי האתר. העיצוב והפונקציונליות זהים לחלוטין, כמו גם מאגר הטורנטים הכולל, כמובן, מבחר אדיר של תכנים המופצים באופן לא חוקי כגון סרטים וסדרות טלוויזיה שזה עתה יצאו לאור. אפילו התגובות הועתקו לאתר בכתובת החדשה, ובכוונת מפעיליו להמשיך מהמקום שבו קיקאס הפסיק, ולפתח גם גרסה של האתר המותאמת למכשירי מובייל.

האם גורלו של Kat.am יהיה דומה לזה של קיקאס המקורי? הצוות האחראי לשחזור משוכנע כי אליהם לא יצליחו הרשויות להגיע בקלות רבה כל כך, בזכות רשת מתוחכמת של שרתים המגבים זה את זה סביב השעון. מטרת הצוות, למקרה שתהיתם, היא להוכיח לשלטונות שלא יצליחו לצנזר את רשת האינטרנט ולהגביל את חופש המשתמשים. הפצת התכנים הלא חוקיים היא בעיניהם בסך הכל תופעת לוואי שולית של מאבק זה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיק אס טורנטס - נופל וקם./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טורנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully