וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך משתמשים בפיצ'ר הקבוצות החדש בטינדר?

אילן גלר

26.7.2016 / 8:10

ממש כמו בחיפוש דייט, המשתמשים בשירות התיאום החדש לקבוצות מדפדפים ימינה על קבוצה שנראית מעניינת, או שמאלה לקבוצה שאינה רלוונטית למפגש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טינדר - כבר לא רק לסטוצים./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית טינדר מתרחבת מעבר לתחום הדייטינג ומציגה פיצ'ר חדש בשם Tinder Social, המיועד למפגשים בין קבוצות של חברים. מטרת המפגשים אינה בהכרח רומנטית אם כי כמובן שאין מניעה לארגן מפגש של קבוצת רווקים עם קבוצת רווקות. בטינדר מקווים, עם זאת, כי Tinder Social ישמש גם לצורך ארגון מפגשים ידידותיים במקומות בילוי.

כדי להשתמש בפיצ'ר החדש, תיאלצו קודם כל לחכות שיופעל באפליקציה שלכם. כרגע השירות זמין באופן מלא בכמה מדינות בהן ארה"ב, קנדה, אנגליה והודו אך הרשימה צפויה להתרחב במהירות. כדי להתחיל להשתמש בפיצ'ר, צריך קודם כל לעדכן את האפליקציה. לאחר מכן תופיע אפשרות בפני המשתמשים, "האם תרצו לאשר את Tinder Social"? לאחר שתלחצו על אישור (Unlock), אפשר לקבל גישה ולהתחיל ליהנות מהפיצ'ר החדש.

אתר באזפיד. אתר באזפיד, צילום מסך
עם מי תרצו לצאת היום?/צילום מסך, אתר באזפיד

כעת תוכלו לארגן קבוצה, או להצטרף לאחת, לקבוע סטטוס ("אנחנו יוצאים!" או "אנחנו צופים במשחק", לדוגמה), ואז ממש כמו בחיפוש דייט להחליק את האצבע ימינה על קבוצה שנראית לכם מעניינת, או שמאלה על קבוצה שאינה רלוונטית עבורכם למפגש.

אתר באזפיד. אתר באזפיד, צילום מסך
יש! יוצאים היום/צילום מסך, אתר באזפיד
אתר באזפיד. אתר באזפיד, צילום מסך
היי בנות מה תרצו לעשות הערב?/צילום מסך, אתר באזפיד
אתר באזפיד. אתר באזפיד, צילום מסך
יאללה אפשר להתחיל לקשקש/צילום מסך, אתר באזפיד

אם גם חברי הקבוצה שאותה בחרתם ירצו להיפגש איתכם, השלב הבא יהיה צ'אט קבוצתי למטרת התארגנות ותיאום. "זה לא שונה מלהיתקל בקבוצה אחרת של חברים בבר או במסעדה", הסביר מנכ"ל טינדר, שון רד. "זה כל היופי בזה. עם טינדר תוכלו להתגבר על המכשולים החברתיים המפריעים לקבוצות להיפגש וליהנות".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אתר באזפיד. אתר באזפיד, צילום מסך
ושיהיה בהצלחה./צילום מסך, אתר באזפיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully