וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון שדלף חושף כמה מהיר סורק העיניים החדש של סמסונג

אילן גלר

25.7.2016 / 7:29

לפי הסרטון שרץ ברשת, מנגנון האבטחה שיתווסף ל-Note 7 של סמסונג ישחרר את נעילת המכשיר ברגע שתסתכלו עליו

צילום מסך

בתחילת החודש הבא צפויה סמסונג להכריז על דגם הפאבלט החדש שלה, Note 7. אחת מתכונותיו החדשניות תהיה מערכת אבטחה מתקדמת העושה שימוש בסורק קשתית (Iris), המזהה את המשתמש באמצעות סריקת עיניו. תיאורטית, מערכת שכזו עשויה להציע אבטחה משופרת ביחס לסורקי טביעות האצבע הקיימים במכשירים רבים כיום - אך עד כה לא היה ברור האם מדובר בתהליך פשוט, או טרחה שרוב הקונים יעדיפו לוותר עליה.

סרטון שהודלף לרשת, ומציג לכאורה את פעולת סורק העין של ה-Note 7, עונה על השאלה. מדובר, כך נראה, בתהליך מהיר מאוד, והסורק מצליח לזהות את עיני המשתמש בתוך פחות משנייה. אין צורך להצמיד את העין למכשיר הסמארטפון ואם הזיהוי מתעכב, מציג המכשיר מתחת לצילום העיניים את מקלדת הקוד (PIN) הרגילה, וגם חיישן טביעות האצבע יישאר במקומו בכפתור הבית של המכשיר. כך יוכלו המשתמשים לבחור מבין כל האפשרויות את זו שתראה להם הנוחה והיעילה ביותר.

בנוסף לחידושי האבטחה, צפוי ה-Note 7 להצטייד במסך AMOLED איכותי בגודל 5.7 אינץ', מעבד סנאפדראגון 821, 6 גיגה זיכרון RAM ומצלמה אחורית באיכות 12 מגה-פיקסל. עדיין לא ברור האם המכשיר יוצע בשני דגמים, האחד בעל מסך מעוגל בקצותיו (כמו ה-S7 Edge) והשני עם מסך שטוח, או שסמסונג תבחר בסופו של דבר להציע רק אחד משני הדגמים הללו למכירה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סורק עין של סמסונג. צילום מסך
לפי הסרטון זה עובד לא רע. בהנחה שלא אכפת לכם לתרום עוד אמצעי זיהוי ביומטרי למאגר של סמסונג./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully