וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תצמידו את השבב הזה לגופכם בפירסינג הוא ייתן לכם חוש שישי

אילן גלר

26.7.2016 / 7:34

"אנחנו מאמינים שאם בני-אדם יצליחו להרגיש מה שחיות אחרות מרגישות, זה יאפשר לנו להבין את העולם הזה טוב יותר", הסביר ממציא המתקן שמחירו 350 דולרים

צילום מסך

מוכנים להפוך לסייבורגים? North Sense הוא אחד המוצרים המסחריים הראשונים בעולם שמאפשר לכל אחד לשלב בגופו קצת אלקטרוניקה באמצעות פירסינג. תהליך ההשתלה אורך דקות ספורות, ולאחריו השבב יהפוך מתפקד כחלק ממערך החישה של הגוף. למעשה, הוא מעניק חוש חדש וייחודי שאין בדרך כלל לבני-אדם - היכולת לזהות במדויק את כיוון הצפון.

לדברי יוצר השבב, האמן ליוויו באביטס, החשיבות של המתקן היא יותר משיפור היכולת האנושית, כמיטב האג'נדה הסייבורגית, אלא דווקא בתרומתו לחיבור של האדם עם הטבע. "אנחנו מאמינים שאם בני-אדם יצליחו להרגיש מה שחיות אחרות מרגישות, זה יאפשר לנו להבין את העולם הזה טוב יותר", הוא אומר. "הבנה זו תוביל אותנו לגישה מכבדת ויצירתית יותר, ותביא לצעדים חיוביים בעתיד של האבולוציה האנושית".

ומדוע לא ניתן היה להסתפק בצמיד או שעון חכם, הניתנים להסרה? באביטס סבור כי "אם השבב איננו חלק קבוע מגופנו, הוא הופך לסתם מצפן. השבב מסוגל לספק לנו נקודת מבט חדשה לגמרי על עצמנו והחיבור שלנו לכדור הארץ ולטבע". אם כל זה הצליח לשכנע אתכם, תוכלו להזמין את North Sense בקרוב מהאתר הרשמי תמורת כ-350 דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

שבב פירסינג. צילום מסך
עם השבב הזה לא תאבדו את הצפון./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה כמו תכשיט מאסיבי; ראינו כבר גדולים יותר./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סייבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully