וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מציאות מדומה חדש - לפרק את טראמפ עם אלת בייסבול

אילן גלר

25.7.2016 / 7:49

הסתה או חופש הביטוי? לא נראה שארה"ב מעסיקה את עצמה בשאלה הזו יותר מדי, בכל הנודע למשחק הפוליטי החדש והאלים הזה. כנראה שיותר מדי אנשים באמריקה צריכים את זה לפרוק את תסכוליהם

צילום מסך

הופעותיו האחרונות של המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית בארה"ב, דונלד טראמפ, במסגרת כינוס המפלגה הצליחו בוודאי להביא לשיא חדש את רמת הטינה והחשש מפניו בקרב חברי המחנה הדמוקרטי. אלו מוזמנים כעת לפרוק את עצביהם באמצעות משחק מציאות מדומה חדש בשם TrumPinata, המיועד לקסדת Vive של חברת HTC.

כפי שבוודאי תוכלו לנחש מהשם, מדובר במשחק שכל מטרתו היא לחבוט בבובה בצורתו של טראמפ באמצעות מחבט בייסבול וירטואלי, כאילו הוא היה פיניאטה. בזמן שאתם חובטים בו ימשיך טראמפ לפלוט את ציטוטיו המפורסמים מנאומיו האחרונים, עד שתצליחו לפרק את כולו ולצפות בראשו עף באוויר. בנקודה זו, תוכלו כמובן להרכיב מחדש את הבובה ולחזור שוב על העינוי כמה שמתחשק לכם.

מאחר ולא מדובר במשחק מתוחכם במיוחד, מחירו עומד על 99 סנטים בלבד. זהו אומנם לא המשחק הפוליטי הראשון שתוקף את טראמפ, אך בזכות טכנולוגיית המציאות המדומה הוא כנראה מתהדר ברמת ריאליזם יוצאת דופן. נותר רק לתהות כמה זמן המשחק הזה יצליח להשאר באוויר במקרה שבו טראמפ אכן ייבחר לתפקיד נשיא ארה"ב בבחירות בחודש נובמבר הקרוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טראמפיניאטה. צילום מסך
מסייע לשחרר כעסים. טראמפיניאטה./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם טראמפ יבחר, אולי בעתיד הלא-רחוק ככה ייראו כל הוויכוחים הפוליטיים. טראמפיניאטה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully