וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

26.7.2016 / 13:40

מצאו את דרככם בשבט עתיק, נהלו חברת רכבות ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Mika's Treasure 2

משחק הפאזל הזה משלב עלילה מורכבת המתפרסת על פני שלבים שונים. במהלך המשחק תצטרכו לבצע שלל פעולות שיובילו אתכם לנקודת הסיום בהצלחה. בכל שלב חדש תקבלו הנחיות מדויקות אילו מטלות עליכם לבצע בהצלחה, החל מהרכבת תבשילים שונים על מנת להרעיל את חברי השבט ועד להפעלת מנגנונים שונים שיסייעו לכם לנוע על פני טרסות העץ. המשחק מעוצב בקפידה וחווית המשחק ברמה גבוהה מאוד.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Train Conductor 2: USA

חושבים שקל לעבוד ברכבת? אתם מוזמנים לנסות ולנהל את תשתית הרכבות ברחבי ארה"ב ממיאמי ועד ניו-יורק. בכל שלב תקבלו מערכת רכבות מורכבת אותה תצטרכו לתמרן על מנת שהנוסעים יגיעו ליעדם בשלום. בכל פעם שתראו רכבת מתקרבת עליכם להחליט איך לסדר את המסילות בצורה הטובה ביותר כך שלכל רכבת יהיה מסלול פנוי ולא תגרמו לתאונות. את החלפת המסלולים תבצעו על ידי החלקת אצבע פשוטה, הקושי הוא לקבל את ההחלטות במהירות האפשרית.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.50 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Sneaky Snaeky Go

זוכרים את המשחק סנייק? המשחק הזה הוא מחווה למשחק הפופולרי אך מעט מתוחכם יותר ומגוון יותר. עליכם לאסוף אלמנטים על המסך על מנת לגרום לנחש שלכם לגדול. שימו לב שככול שהוא מתארך כך גם הסיכוי שלכם להיפסל גדל. כל שלב יעמיד בפניכם אתגרים ומכשולים חדשים כך שהניסיון בהחלט עושה את ההבדל; ככול שתשחקו יותר כך גם תתקדמו מהר יותר.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Look Out Below

המטוס שלכם נפגע ועליכם להשאיר אותו באוויר כמה שיותר זמן. המשחק מציע ארבע רמות קושי המעמידות את היכולות שלכם במבחן. עליכם לצלוח 32 אתגרים שונים ולזכות בשלל תארים ומדליות. היפטרו מתכולת המטוס על מנת לשמור על משקלו, אך שימו לב שתצטרכו לשחרר את הארגזים ברגע המתאים, כך שהוא יגיע לחוף מבטחים. על כל חבילה שתיפול במקום הנכון תקבלו ניקוד.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully