וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה פוקימון גו זולל כל כך הרבה סוללה ואיך אפשר לחסוך?

27.7.2016 / 9:34

מבדיקה של עשרות אלפי מכשירי אנדרואיד, שהריצו את המשחק, עולה כי 70.1 אחוזים מהמשתמשים חוו צניחה של 30 אחוזים בביצועי הסוללה בשל השימוש בכל הרכיבים הבזבזנים

צילום מסך

משחק המציאות הרבודה "פוקימון גו" איבד מעט מומנטום אחרי ששבר את היסטוריית ההורדות בחנויות האפליקציות, אבל הוא עדיין תופעה עולמית שקשה לחמוק ממנה. את ההצלחה המסחררת של המשחק לא צפו גם המפתחים שלו, שכבר בשבוע הראשון הוא הדיח את סנאפצ'ט ועמד על כמות הורדות של 21.8 אחוזים מכלל האפליקציות בגוגל פליי.

המשחק דורש מהמשתמשים להסתובב הרבה מחוץ לבית כדי ללכוד את הפוקימונים, לדגור על ביצי הפוקימונים ולהילחם במכונים נגד פוקימונים של מאמנים אחרים. כשהמשחק פועל הוא משתמש בשירותי מפות, באנטנת ה-GPS, במצלמת המכשיר ולרוב מחייב שהמסך יישאר דולק.

לפי נתוני הסטארט-אפ הישראלי, סולוטו, המבוססים על כ-70,000 משתמשי המשחק באנדרואיד - 70.1 אחוזים מהמשתמשים חוו צניחה של 30 אחוזים בביצועי הסוללה בשל השימוש בכל הרכיבים הבזבזנים, כשבראשם המסך, ה-GPS והמסך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשחק שהורג את הסוללה./מערכת וואלה!, צילום מסך

איך בכל זאת אפשר לחסוך באנרגיה?

במערכת ההפעלה אנדרואיד האפליקציה עושה שימוש במפות של גוגל. על ידי הורדת המפות עצמן של האזור בו אתם נמצאים לרוב, תוכלו לחסוך בסוללה (וגם להאיץ את המשחק אם חיבור הנתונים שלכם נופל), שכן האפליקציה לא תיאלץ להוריד את המפות שוב ושוב מהאינטרנט.

בנוסף ממליצים בחברה להתקין את אפליקציית Pokemon Go Battery Server. האפליקציה תזהה מתי אתם יוצאים למרדף ובכך תעמעמם את המסך שלכם באופן אוטומטי, הדבר יוביל לחיסכון משמעותי בצריכת האנרגיה.

טיפ חשוב נוסף הוא להפסיק להשתמש במצלמה במהלך המשחק. ניתן לבטל את אופציית ה-AR (מתג קטן למעלה מימין בעת לכידת פוקימון) וכך גם לחסוך באנרגיה וגם להקל על עצמכם במשימה, מאחר והפוקימון מתיישר במרכז המסך ברגע שמבטלים את המציאות הרבודה. זה אמנם מחבל מעט בהנאה אבל אחרי כמה לכידות פוקימונים תבינו שכך כיף יותר לשחק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully