וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שידרה לייב בפייסבוק איך היא מענישה את בתה במכות

27.7.2016 / 10:54

"את בפייסבוק עם מגבת בלבד", הטיחה מילר בבתה הבוכה. כשקרש העץ נשבר, האם לא הפסיקה והחלה להכות את בתה באגרופים בפניה, בראשה ובבטנה. הפיצ'ר הפופולרי של פייסבוק ממשיך לעורר זעם ברשת

צילום מסך

פיצ'ר השידור החי של פייסבוק מסרב לרדת מהכותרות, ושוב פעם בהיבט שלילי. אחרי שהגולשים הזדעזעו לראות בפלטפורמת השידורים החיים של הרשת החברתית תיעוד של מוות מירי שוטר, הרשת סוערת משידור שהעבירה אימא ממדינת ג'ורג'יה באמצעות פרופיל הפייסבוק של בתה.

האם, שהאמינה כי בתה החלה לקיים יחסי מין, הכתה את הצעירה תוך כדי שהיא משדרת את זה בלייב בפייסבוק. לפי הדיווחים, האם ראתה תמונה בפייסבוק של בתה, השתלטה על דף הפייסבוק שלה והחלה לקלל אותה בגסות ולהרביץ לה עם ידיה ועם קרש לעיני כל חבריה ברשת.

במהלך הסרטון, שאורך כחמש דקות, שאנביה מילר צועקת ומכה את בתה בת ה-16 בשל פרסום תמונה פרובוקטיבית בפייסבוק, בה היא לא לובשת דבר פרט לחלוק כשלצדה גבר. מילר החליטה לקחת את הטלפון הנייד של בתה ובתור עונש - החלה לשדר את העימות בדף הפייסבוק שלה, ואף גייסה אדם נוסף שיצלם את העימות.

שנביה מילר. צילום מסך
?את רוצה לנסות אותי. אה??. לא בדיוק מה שצוקרברג ציפה לו./צילום מסך

הסרטון מתחיל בכך שמילר לוקחת קרש עץ וניגשת אל בתה "את רוצה לנסות אותי. אה?", מילר שואלת בזעם, עוד לפני שהיא מתחילה להאשים את בתה. מנגד, הנערה מתכווצת בפינה מחשש שהיא תפגע בה. "את רוצה שהגבר הזה יהיה בבית שלי?", צעקה האם. בעוד שלא ברור מה הנערה אומרת כדי להגן על עצמה, אם החלה להכות אותה וביקשה מהאדם שאחז במצלמה לזוז יחד איתה לתוך המטבח עד שהוא עצר את המכות.

"את בפייסבוק עם מגבת בלבד", הטיחה מילר בבתה הבוכה. כשקרש העץ נשבר, האם לא הפסיקה והחלה להכות את בתה באגרופים בפניה, בראשה ובבטנה. "אנחנו לא היינו בבית", הבת ניסתה להגן על עצמה בעוד שהיא נדחקת אל הפינה. "מה לא בסדר איתך?", המשיכה האם לזעוק כשהיא סוטרת לבתה שוב ושוב. כמה ימים לאחר מכן, מילר פרסמה בדף הפייסבוק של בתה פוסט המגן על מעשיה. האם עצמה חסמה את הפרופיל שלה בפני זרים, ככל הנראה בעקבות התגובות הקשות של הגולשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully