וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה כנראה עוד לא ראיתם: קייס "אנטי כבידה" שנדבק לכל משטח

אילן גלר

29.7.2016 / 6:26

לפלא הטכנולוגי הזה קוראים יצרני הקייס "נאנו-יניקה" - שם מפוצץ למיליוני כוסות יניקה זעירות, בלתי ניתנות להרגשה ביד, המשולבות בצדו האחורי של המארז

צילום מסך

נמאס לכם להחזיק את מכשיר הסמארטפון מולכם כשאתם צופים בווידאו, או מצלמים תמונת סלפי? הנה אחד הפתרונות המרשימים ביותר שראינו: קייס "אנטי כבידה" (כך הוא מכונה על ידי היצרנית) שמסוגל להידבק כמעט לכל משטח, ושומר על המכשיר יציב לגמרי מבלי שתאלצו לגעת בו. כל מה שנותר הוא לקבוע טיימר, לעמוד מול הסמארטפון ולהצטלם.

את הסוד מאחורי הפלא הטכנולוגי הזה מכנים יצרני הקייס "נאנו-יניקה", שם מפוצץ למיליוני כוסות יניקה זעירות המשולבות בצידו האחורי של המארז. לא ניתן לראות או לחוש בהן, אך כשתצמידו את המכשיר למשטח ישר וחלק כמו זכוכית, מראה, עץ או לוח, תחושו מיד כיצד הוא נדבק אליהם בחוזקה.

בניגוד לדבק, שאינו מסוגל לפעול היטב לאורך זמן, הקייס אמור לשמור על אפקטיביות מלאה לאורך שנים. אם תרגישו כי ההצמדה נחלשת, ממליץ היצרן פשוט לשטוף את הקייס במעט מים והוא אמור לחזור לפעילות מלאה. המחיר של המגן עומד על כ-40 דולרים, בהזמנה מהאתר הרשמי, אם כי מומלץ להירשם לעדכונים במייל שכן נערכים באתר מבצעים רבים במסגרתם נחתך המחיר כמעט בחצי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

קייס אנטי גרביטציה. צילום מסך
במקום חצובה - פשוט הצמידו את הסמארטפון לכל משטח חלק./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully