וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשירים של סמסונג ניצחו במבחן הסוללה הגדול - של סמסונג

אילן גלר

31.7.2016 / 9:05

הסמארטפון הראשון ליפול היה LG G5, אחריו בתור להתקפל היה P9 של וואוווי הסינית ואחריהם אקספריה X של סוני, וגם HTC 10. הרשו לנו לפקפק מעט באמינות המבחן

צילום מסך

מחפשים את מכשיר סמארטפון עם חיי סוללה ארוכים במיוחד? בסמסונג מקווים לשכנע אתכם כי המכשירים שלה הם הטובים ביותר, ולצורך כך הפיקה החברה מבחן מצולם הכולל השוואה ישירה מול רוב המתחרים החשובים בגזרת האנדרואיד, וגם נציג אחד ממחנה אפל.

בוודאי לא תופתעו לשמוע כי מכשיריה של סמסונג סיימו את המבחן בניצחון מרשים. הסמארטפון הראשון ליפול הוא ה-LG G5, שנכנע כבר לאחר כ-6 וחצי שעות. הבאים בתור להתקפל היו ה-P9 של חברת וואוווי הסינית, אחריהם אקספריה X של סוני, וגם HTC 10. אייפון 6S הוא הסמארטפון שסיים את המבחן בתוצאה הקרובה ביותר לדגמים של סמסונג עם 8 שעות ו-13 דקות, אך הפער בינו ובין דגמי ה-S7 עצום: גם גלקסי S7 הרגיל וגם האדג' פעלו בניסוי של סמסונג כמעט 11 שעות ברציפות.

מכשיר אחד שנעלם מהמבחן, ללא סיבה טובה, הוא אייפון 6S פלוס, שכן גודלו מאפשר סוללה בקיבולת גבוהה יותר, והוא כנראה המתחרה הישיר ל-S7 ולא דגם האייפון הקטן יותר. כמו כן, קשה לקבוע האם תנאי המבחן של סמסונג אכן נקבעו כך שיאפשרו השוואה הוגנת בין כל המכשירים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מבחן הסוללה של סמסונג. צילום מסך
על פניו נראה אמין, אבל מבחנים דומים רבים נערכו עד היום והתוצאות תמיד משתנות./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully