וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב נוכל לסנן תגובות גם באינסטגרם

אילן גלר

31.7.2016 / 9:10

"המטרה שלנו היא להפוך את אינסטגרם לידידותית, מהנה, וחשוב מכל - למקום בטוח של ביטוי עצמי", הסבירה מנהלת המדיניות הציבורית של החברה, ניקי ג'קסון קולקו

לינדזי לוהן. אינסטגרם, אתר רשמי
לינדזי לוהן, כנראה שלה כבר מותר לסנן תגובות./אתר רשמי, אינסטגרם

האם בקרוב תסתיים תופעת השיימינג וההשמצות באינסטגרם? האפליקציה הפופולרית לשיתוף תמונות צפויה להציג תכונה חדשה שתאפשר למשתמשים לסנן תגובות לפוסטים, במידה ויופיעו בהם מילים או ביטויים שיוגדרו כפוגעניים. תחילה יזכו להשתמש בה פרופילים פופולריים או חשובים ולאחר מכן היא תגיע ליתר הפרופילים ברשת החברתית.

"המטרה שלנו היא להפוך את אינסטגרם לידידותית, מהנה, וחשוב מכל - למקום בטוח של ביטוי עצמי", הסבירה מנהלת המדיניות הציבורית של החברה, ניקי ג'קסון קולקו. "התחלנו להציע לחשבונות שמתפרסמות בהם תגובות רבות אפשרויות לפיקוח על התגובות. לאורך הזמן אנו מקווים ללמוד, ולשפר את חווית התגובות בעבור כל הקהילה".

רוב החשבונות שכבר מפועל בהם פיקוח שייכים לחברות גדולות, להן שיתוף פעולה מסחרי משמעותי עם אינסטגרם. עם זאת, בניגוד לסינון התגובות לעסקים, המבוסס בעיקר על זיהוי אוטומטי של ביטויים מעליבים, מערכת הסינון לחשבונות אישיים תאפשר לכל אחד להגדיר בדיוק אילו מילים נתפסות בעיניו כפוגעניות, ורק תגובות המכילות את המילים הללו יועמדו למחיקה או חסימה. כך תוכל החברה להציע חוויה משופרת מבלי לפגוע בחופש הביטוי וההבעה, המשמעותי מאוד למשתמשים רבים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully