וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאף אחד כבר לא אכפת, אבל ככה ייראו האוזניות החדשות של האייפון

אילן גלר

1.8.2016 / 10:06

השמועות והדיווחים בחודשים האחרונים נמאסו כבר על רוב חובבי אפל אבל נראה שהסרת שקע האוזניות הסטנדרטי זה רק עניין של זמן. באפל כנראה מקווים שסוללה גדולה יותר ומכשיר דק יותר יספיקו בכדי לפצות על הפגיעה בנוחות. כך זה ייראה

צילום מסך

למרות שטרם זכינו להכרזה רשמית בעניין, נראה כי הוויתור על חיבור האוזניות הסטנדרטי באייפון 7 (או אייפון 6SE, כפי שחלק מהדיווחים גורסים שיקראו לדגם שייחשף בספטמבר הקרוב) הוא כבר עניין של זמן וכעת נותר רק לתהות איזה פתרון תציע לנו אפל במקומו.

על השאלה הזו עונה סרטון וידאו המציג דגם חדש של אוזניות האייפון, המתחברות למכשיר לא באמצעות כבל האוזניות הרגיל, אלא באמצעות חיבור הלייטנינג ששימש עד כה להעברת נתונים או הטענת הסמארטפון.

משתמש אחר העלה לרשת תמונה של מה שנראה כמו מתאם עבור החיבור החדש למשתמשים שלא רוצים לוותר על האוזניות שלהם ואם ניקח בחשבון שרוב המשתמשים באייפון יישארו עם האוזניות שיש להם, כנראה שהמתאם הזה עומד לכער לא מעט מכשירים אחרי ההשקה.

הרושם הנוצר מהסרטון הוא כי באפל לא החליטו לנצל את ההזדמנות ולשדרג את עיצוב או תכונות האוזניות הבסיסיות של החברה, ואלו למעשה זהות לחלוטין לדגם הנוכחי. ההבדל היחיד, כאמור, הוא שהן מתחברות למכשיר באמצעות חיבור הלייטנינג, שינוי שככל הנראה לא משפיע בשום דרך על איכות הצליל, או על תפקוד האוזניות והכפתורים הצמודים אליהן. זה כן אומר שאי אפשר להטעין את המכשיר ולהאזין למוזיקה בו-זמנית.

כמובן שאם כבר יש לכם אוזניות יקרות המתחברות למכשיר באמצעות כניסת האוזניות הרגילה, הסרתה מהאייפון 7 עשויה להיות הרבה יותר כואבת. באפל מקווים כי היתרונות הגלומים בהסרת כניסת האוזניות הסטנדרטית - סוללה גדולה יותר ומכשיר דק יותר - יספיקו בכדי לפצות על הפגיעה בנוחות המשתמשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוזניות אייפון חדשות. צילום מסך
סך הכול נראה שמדובר במהלך שבעיקר ירגיז בהתחלה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully