וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות צבעוניות ומפתיעות- אפליקציות שוות למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

1.8.2016 / 12:33

צרו תמונות צבעוניות ומפתיעות, היעזרו במחשבון לפתרון משוואות, העניקו מראה קיצי למכשיר שלכם ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Auxy

אם אתם טיפוסים מוזיקליים ואוהבים ליצור פסי-קול מקוריים, האפליקציה הבאה מיועדת עבורכם. העיצוב המינימלי אומנם לא מושך בתחילה אך ברגע שתתחילו להשתמש בשירות, מהר מאוד תבינו את היתרונות הקיימים בממשק נקי ואלגנטי. העובדה שאין שום דבר מיותר תסייע לכם להתמקד בדבר הכי חשוב - המוזיקה. לרשותכם צלילים שונים המאורגנים באופן ויזואלי נוח כקופסאות על גבי המסך, אותם תוכלו להזיז בקלות לתיבות כדי ליצור מנגינות שונות. הממשק אינטואיטיבי במיוחד.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Archimedes Calculator

המחשבון הבסיסי של האייפון לא מספיק לכם? תוכלו למצוא את כל הפונקציות שתצטרכו באפליקציה הזו. לרשותכם מגוון נוסחות מובנות איתן תוכלו לעשות שימוש - ממשוואות פשוטות ועד לחישובים מורכבים. המחשבון מאורגן באופן אינטואיטיבי כך שתצטרכו להשקיע את כל האנרגיה שלכם בחישובים ולא בממשק. זה כלי מעולה לסטודנטים ולמי שצריך לעשות חישובים מסובכים על בסיס יומי.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 19.10 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Dialer MetalGate Pink theme

אם אתם מעוניינים לשדרג את מראה המכשיר שלכם ולהעניק לו מראה קיצי, הורידו את החייגן הזוהר שיעניק סטייל גם לרגעים בהם אתם פשוט מחייגים. צבעי החייגן ישתנו באופן אחיד לוורוד ושחור ויתנו וייב של צבעים זוהרים. ההתקנה של האפליקציה פשוטה במיוחד.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 5.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

PopPics - Photo sharing

רוצים ליצור תמונות מרשימות ומיוחדות שתוכלו לשתף עם משפחה וחברים? בעזרת טכנולוגיה מתקדמת לזיהוי פנים, תוכלו בשניות להפוך לנמר, כוכב רוק או לפיראט. האפליקציה מציעה יותר מ-80 תבניות שונות, אותן תוכלו לשלב בצילומים שלכם יחד עם שלל אקססוריז.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully