וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד כבר כאן: מטען אלחוטי מרחף לשעון אפל

אילן גלר

4.8.2016 / 5:30

המטען המרחף צף באוויר בזכות שדה מגנטי, דרכו גם עוברת האנרגיה הנדרשת להטענת השעון. המטענים הראשונים אמורים להישלח כבר באוקטובר

Apple Watch, השעון החכם של אפל, תומך אומנם בטעינה אלחוטית (נכון לעכשיו זה הגאדג'ט היחיד מתוצרת אפל שכולל פיצ'ר זה), אך המטען עצמו מחובר בכבל לקיר כך שהמשתמש נהנה לכל היותר מהפעלה נוחה. פרויקט הקיקסטרטר Lift מציע אלטרנטיבה עם וייב של מדע בדיוני - מטען אלחוטי מרחף באוויר, ללא אף כבל הנראה לעין.

המטען המרחף צף באוויר בזכות שדה מגנטי, דרכו גם עוברת האנרגיה הנדרשת להטענת השעון. טכנולוגיה דומה משמשת דגמים יוקרתיים של רמקולים אלחוטיים, כך שלא מדובר בהמצאה חדשה לגמרי, וברור שהטכנולוגיה קיימת ושמישה.

זו הפעם הראשונה בה אנו רואים שימוש בטכנולוגיה הזו לצורך טעינת גאדג'ט של אפל באישורה הרשמי של החברה. המטען עצמו אלגנטי מאוד וכשהוא מטעין את השעון, הוא עדיין צף באוויר ומשמש כנורה בחדר.

המטען של Lift מסוגל לטעון גם שעונים חכמים מתוצרת Pebble, ומחירו במהלך קמפיין הקיקסטרטר (שכבר הגיע למימון מלא וממשיך לגייס כסף) עומד על 149 דולרים. תאריך האספקה הצפוי הוא חודש אוקטובר הקרוב, רק קחו בחשבון שייתכן כי עד אז תכריז אפל על דגם שעון חדש והוא אולי לא יתמוך בטכנולוגיה הזו. אם כי קשה להאמין שזה יהיה המצב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מטען שעון אפל מרחף. צילום מסך
אלגנטי הרבה יותר מרוב הגאדג'טים שלכם./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully