וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הכי טובה לתפוס פוקימונים בפוקימון גו בוטלה

אילן גלר

2.8.2016 / 9:39

PokeVision הפופולרי, ושירותי איתור פוקימונים אחרים, נסגרו ולא ברור אם אי-פעם ישובו לפעול. "היי חברים, הלוואי שהיו לנו חדשות טובות עבורכם", נכתב בטוויטר של PokeVision

צילום מסך

כצפוי, נינטנדו וחברת הפיתוח Ninatic אינן יושבות בחיבוק ידיים ומניחות ליזמים פרטיים לשאוב מידע משרתי המשחק הפופולרי פוקימון גו, ולספק אותו למשתמשים בצורת מפות שמקצרות מאוד את תהליך לכידת הפוקימונים. מתברר כי במהלך הימים האחרונים זכו רבים ממפעילי האתרים הללו לפנייה לא נעימה מצד עורכי הדין של החברות.

אחד מהאתרים הללו הוא PokeVision הפופולרי, שנסגר כעת לשימוש ולא ברור אם אי-פעם יחזור. "היי חברים, הלוואי שהיו לנו חדשות טובות עבורכם", כתבו מפעילי האתר בחשבון הטוויטר הרשמי שעות לאחר סגירתו.

"ברגע זה אנו מכבדים את דרישתן של נינטנדו ו-Ninatic, נשתדל לעדכן אתכם". באתר שומרים על אופטימיות זהירה ומנסים להגיע להסדר כלשהו עם נינטנדו, אך בינתיים לא ניתן להשתמש בשירות האיתור והמעריצים בהחלט זועמים.

"אני לא אשקר, בלי PokeVision או תחליף כלשהו בתוך המשחק עצמו, פוקמון גו הוא פשוט זבל עכשיו. מצטער", כתב אחד המגיבים בזעם. "כן, בואו נצא כולנו למרדפים מיותרים. זה ממש גרוע עבור אנשים שגרים באזורים כפריים וזוכים רק לעתים נדירות למצוא פוקימון בסביבתם", כתב משתמש אחר. ב-Ninatic לא ממש מתרשמים מהתלונות. "האנשים האלה פוגעים רק בעצמם והורסים את הכיף של המשחק", טוען מנכ"ל החברה, ג'ון הנק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באמת שזה הפך את הציד להרבה יותר קל. PokeVision./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully