וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירל פאוור: 10 ישראליות מצחיקות ושנונות ששווה לעקוב אחריהן בפייסבוק

יעל לינזן

3.8.2016 / 8:10

הפיד נהיה פוליטי מדי או אולי סתם משעמם? הפרופילים האלה של כמה מהישראליות היותר מצחיקות שיש, נמצאים במרחק קליק אחד ויכולים לשדרג כל פיד. אז מי אמר שאין בנות מצחיקות?

מערכת וואלה

אם נדמה לכם שהפיד נהיה יותר מדי פוליטי, גזעני, אלים, כועס, או בואו נודה על האמת, פשוט סתם משעמם ועמוס ביותר מדי מידע לא חשוב, אתם לא לבד. נראה לנו שלפעמים המרחב הווירטואלי נועד רק להשמצות אבל, הרי זה ממש לא צריך להיות ככה ובעוד כמה לייקים תוכלו לגלות שהפיד שלכם יכול להיות הרבה יותר מצחיק וכיפי.

בשביל מה בכלל להיכנס לכל הרשתות החברתיות מלכתחילה? ובכן הסיבה הכי ראויה היא ללא ספק בשביל הצחוק. אם היינו רוצים לריב על ימין או שמאל היינו פשוט יוצאים מהבית ומדברים עם אנשים באמת, ממש כמו פעם, אבל חם מדי בשביל לעשות את זה. אז כדי להפוך את הפייסבוק למהנה שוב, הנה רשימה קצרה של כמה מהישראליות הכי מצחיקות ושנונות בפייסבוק. שממש שווה להתחיל לעקוב אחריהן, אבל לא בקטע קריפי, כן?

תמר בן אביר

אימהות טריות ולמען האמת גם פחות טריות, ייהנו ויוכלו להזדהות במיוחד עם חיי היום יום של תמר, שכוללים כרגע בעיקר תיאורים שנונים ומתומצתים של חווית חופשת הלידה. מומלץ בעיקר היכולת הנפלאה שלה להכניס חוויות שלמות למשפט חד אחד.

נועה אנג'ל

אנג'ל היא אחת הנשים היותר מוכרות ומצחיקות ברשת, עם מופע סטנד-אפ סאטירי, פוסטים סרקסטים וגם תכנית בגלי צה"ל.

מיטל שפירו

בעמוד הפייסבוק של שפירו אפשר למצוא הרבה פוסטים עם הומור עצמי נפלא, לצד פמיניזם בועט וגם הופעות אורח בטלוויזיה.

רונה טל

רונה טל היא ללא ספק אחת הבחורות החדות שיש עם כנות שהיא פשוט נדירה ועם זאת כובשת. תיאורים על חיי הרווקות, החיפוש אחרי אהבה והמון פוסטים על אוכל. המירמור מעולם לא היה כל כך מצחיק.

שרון לוקסנבורג

לוקסנבורג היא יוצרת רשת, קומיקאית וזמרת. סביר להניח חלק מכם יזהו אותה בזכות הפריצה הגדולה שעשתה עם הביצוע הפנומנלי שלה לשיר הנושא של "לשבור את הקרח", שהתרחש כולו וכמובן גם הוקדש לעיר הכי דרומית, אילת.

רויטל ויטלזון יעקבס

האמא לארבעה, שזה כבר ראוי להערכה בפני עצמו, שבאמת אומרת את כל האמת בפרצוף. ויטלזון יעקבס היא אושית רשת ותיקה שאחראית גם לכמה מהקטעים הוויראלים היותר מוצלחים שזכינו לראות.

ליאת אלון

טוב, אין באמת הרבה צורך להכיר ואי אפשר להרכיב רשימה רצינית בלי להזכיר את כוכבת הרשת הקורעת הזאת.

גליה סיון

מביקורות קולנוע דרך שנאה עזה לימי ראשון וכתיבת שירה על סופי שבוע והשכנה אסתר: לגליה סיון יש את אחד מהפרופילים היותר בועטים ומצחיקים שיש. באחריות.

אלינור שריקי

זמרת, יוצרת ומתחזקת את אחד מהפרופילים היותר יצירתיים ומשעשעים שיש, עם המון תובנות על חתונות, זוגיות ועוד.

ג'ולי ארביב

אחרונה חביבה ובהחלט מצחיקה, ג'ולי ארביב עם פוסטים קורעים, קצרים ובלי הרבה בושה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully