וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג השיקה את גלקסי נוט 7 - מכשיר חזק עם סורק עין

מייקי לוי, ניו יורק

2.8.2016 / 19:24

פאבלט הדגל החדש של סמסונג מצויד במסך בגודל 5.7 אינץ', סוללת 3,500 מיליאמפר-שעה, עמידות מוגברת למכות, נפילות, רטיבות ואבק ועוד כמה שדרוגים שהופכים אותו למכשיר מתקדם במיוחד

ספק 500

חברת סמסונג השיקה הערב (18:00 שעון ישראל) את הגלקסי Note 7 באירוע עולמי שהתקיים בניו יורק. הפאבלט החדש מגיע עם עיצוב מלוטש, מורכב מחומרים איכותיים ומעוצב עם קצוות מעוקלים בדומה לגלקסי S7 אדג'. "ה-Galaxy Note 7 משלב פרודוקטיביות ובידור יחד עם מאפייני אבטחה חזקים", אמר דיג'יי ג'ו (DJ Joh), נשיא חטיבת המובייל של סמסונג. החברה בחרה לדלג על הנוט 6 ולקפוץ ישר ל-7 כדי ליישר קו עם מכשירי הדגל של החברה.

הסמארטפון החדש של סמסונג מצויד במסך Super Amoled בגודל 5.7 אינץ', קמור בקצוותיו, ברזולוציית 2K והוא בין הסמארטפונים הראשונים שכולל ציפוי זכוכית גורילה 5, המציעה עמידות גבוהה במיוחד למכות ושריטות.

המכשיר ישווק ברחבי העולם עם ערכת השבבים Exynos של החברה, בעוד שבארה"ב הוא מוצע עם ערכת שבבים חזקה יותר - סנאפדראגון 820 של קוואלקום. המכשיר כולל עמידות למים בתקן IP 68 המאפשר שהייה של עד חצי שעה בעומק של מטר וחצי במים מתוקים ויש לו 4 גיגה זיכרון RAM.

גלקסי נוט 7. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מסך גדול ואיכותי./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הנוט 7 מצויד גם במערך הצילום המעולה של הגלקסי S7 וכולל מצלמה אחורית של 12 מגה-פיקסל Dual Pixel ומצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל. יש לו זיכרון פנימי לאחסון בנפח 64 גיגה עם תמיכה בהרחבה באמצעות כרטיס מיקרו SD.

הנוט 7 כולל סוללה בנפח של 3,500 מיליאמפר-שעה וזהו למעשה הסמארטפון הראשון של החברה שנפרד מחיבור ה0USB הסטנדרטי (MicroUSB) בשביל התקן החדש, USB מסוג C, המאפשר טכנולוגיית הטענה מהירה. המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 6.0 מרשמלו ובסמסונג הבטיחו שהוא ישודרג בהמשך לאנדרואיד 7.0 נוגט, אך ללא התחייבות של לוח זמנים (מה שאומר שזה יכול לקחת חודשים ארוכים).

לצד קורא טביעות האצבע הממוקם בכפתור הבית, בסמסונג הציגו באירוע גם את טכנולוגיית סורק רשתית העין, ה-Iris. בסמסונג אומרים כי הטכנולוגיה הביומטרית החדשה לנעילת המכשיר בטוחה יותר מסריקת טביעות האצבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גלקסי נוט 7. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מערך הצילום של הגלקסי S7./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

החברה הציגה גם את ה-Secure Folder - תיקיה מוצפנת המוסיפה רובד נוסף לשמירת המידע הפרטי והאישי במכשיר. באמצעות חיישן ה-Iris, תוכלו להשתמש בשירות התשלומים של החברה, Samsung Pay, לפתוח אפליקציות, תמונות, פתקים ועוד תיקיות מאובטחות.

ה-Note 7 מצוייד ב-S Pen, עט הסטילוס של החברה שאף הוא שודרג וזכה בעמידות למים. העט כעת פי שניים רגיש ללחץ, בעוצמה של 4,096 רמות לעומת 2,048 בדגמים הקודמים ובסמסונג שידרגו את התוכנה החדשה של ה-S Pen ובאמצעותו תוכלו לתרגם טקסטים בזריזות, ליצור סרטוני GIF בקלות ועוד.

הגלקסי Note7 יהיה זמין החל מ-19 באוגוסט כשהמכירה המוקדמת מתחילה בימים הקרובים ואף התחילה בישראל בשבוע האחרון. ברשת מחסני חשמל דיווחו הערב על 200 הזמנות מוקדמות שבוצעו עד כה. המכשיר יגיע בשילובי צבעים של אלמוג- כחול, פלטינה- זהב, טיטניום-כסף ושוהם-שחור. הוא מגיע עם קו מוצרים מושלמים כמו ה-S View Standing Cover, כיסוי הנועד להשעין את המכשיר בזווית של 60 מעלות לצפייה נוחה וגם כיסוי סוללה בתקן עמידות למים ואבק IP68.

לצד ה-Note 7, החברה השיקה את משקפי ה-VR המותאמים לו, מאחר והוא כולל את כניסת ה-Type-C החדשה. משקפי המציאות המדומה מגיעים עם עיצוב מלוטש יותר וגם נוחות יותר על הראש. בסמסונג הסבירו כי המשקפיים מגיעים בצבע שחור מאחר ומשתמשים התלוננו כי הפלסטיק הלבן מסביב לעדשות משתקף פנימה. כמו כן, המהנדסים הצליחו להגדיל את טווח הראייה מ-96 מעלות ל-101 מעלות. המשקפיים החדשים לא תומכים רק ב-Note 7 שכן ניתן להחליף את מתאם ה-USB Type C ל-MicroUSB רגיל עבור שאר המשתמשים.

גלקסי נוט 7. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מרגיש טוב ביד./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
גלקסי נוט 7. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
המכשיר הראשון של סמסונג עם USB מסוג C./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully