וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שקרה לרגל של רוכב אופניים שאייפון התפוצץ בכיסו

אילן גלר

3.8.2016 / 9:30

"האינסטינקט שלי היה לתפוס את הטלפון, אבל זה שרף לי את הידיים. ניסיתי לקרוע את המכנסיים בזמן שהמכשיר המיס אותם. הסוללה נזלה כמו לבה שחורה"

מערכת וואלה!

גארת' קליר, יועץ ארגוני ורוכב אופניים חובב בשעות הפנאי, יצא בסוף השבוע האחרון לרכיבה באזור מנלי שבאוסטרליה. במהלך הרכיבה הוא החליק ונפל מאופניו, אולם במקום שהתקרית תסתיים במבוכה קלה נאלץ גארת' לבלות כמה ימים בבית החולים ואפילו לעבור ניתוח. הסיבה לכך היא שבעת הנפילה מכשיר האייפון 6 שלו התלקח והתפוצץ.

"איבדתי את האחיזה שלי ונפלתי. לאחר שלוש או ארבע שניות הצלחתי לקום, ואז שמתי לב שעשן יוצא מכיס המכנסיים שלי", סיפר קליר. "האינסטינקט שלי היה לתפוס את הטלפון, אבל זה שרף לי את הידיים. ניסיתי לקרוע את המכנסיים בזמן שהמכשיר המיס אותם בדרך לרגל. הליתיום שבתוך הסוללה נזל כמו לבה שחורה, והמסגרת המתכתית של המכשיר החלה להתעקם. הרגל שלי הייתה שחורה לגמרי".

גארת' נאלץ לצלוע במשך כשני קילומטרים עד שחולץ ונלקח למחלקת הכוויות של בית חולים סמוך, שם עבר ניתוח דחוף, לצד בדיקה מעמיקה שמטרתה לקבוע האם החומרים המסוכנים שבתוך הסוללה חדרו לגופו. יעברו כנראה כמה שבועות עד שיוכל לחזור לפעילות גופנית מלאה. באפל הבטיחו לגארת' לבדוק את המקרה, אך טרם נמסר כל מידע נוסף.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גארת' קליר עם החור ברגל./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נעים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשיר המפוחם./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully