וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG מנסה לגנוב לגוגל את הבכורה עם אנדרואיד 7.0 נוגט?

3.8.2016 / 9:56

המכשיר החדש LG V20 יהיה, לדברי החברה, מכשיר האנדרואיד הראשון שיושק יחד עם גרסת אנדרואיד נוגט 7.0. תאריך רשמי עוד אין אבל לפי LG זה יקרה עד ה-30 לספטמבר

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: מבחן התעללות ב-V10)

חברת LG טרם הכריזה מתי תיערך מסיבת העיתונאים להשקת ה-V20, דור ההמשך של ה-V10 אך היא כבר מאשרת שהיא מתכוונת להשיק אותו ושהוא יהיה מכשיר האנדרואיד הראשון שיגיע עם מערכת ההפעלה בגרסה החדשה נוגט 7.0. כאמור, החברה לא מסרה תאריך אלא רק ציינה שהוא ייצא מקוריאה ברבעון השלישי של השנה, כלומר עד ה-30 לספטמבר.

ג'ונו צ'ו, נשיא LG העולמית וחטיבת המובייל אמר: "מכשיר ה-LG V20 משדרג ומרחיב את אפשרויות המולטימדיה החדשניות של קודמו בתפקיד ולוקח הכול צעד אחד קדימה, תוך הצבת סטנדרט חדש למכשירי פרימיום".

מערכת ההפעלה החדשה, אנדרואיד 7.0 נוגט, כוללת יכולות חדשות כמו העוזר הדיגיטלי, העושה שימוש נרחב בידע העצום שגוגל צברה על המשתמשים, אפליקציית מסרים חדשה בשם Allo ובעיקר שיפורים בביצועים ובאבטחת המכשיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי יקדים את מי: LG או גוגל? LG V10./מערכת וואלה!, צילום מסך

החברה הוסיפו שכבות אבטחה והצפנה ואף אפשרות למערכת קבצים מוצפנת עבור המשתמשים. ב-LG מוסרים כי הוא בנוי על יסודות הפרימיום והמולטימדיה העשירה של חווית הסמארטפון הקודם, ה-V10, כשהדור החדש מתוכנן לנצל את מרב המאפיינים המוצלחים של נוגט, כולל תמיכה ביכולות גרפיקה גבוהות, ביצועי סוללה טובים יותר ועוד.

החברה דאגה לציין כי היא עובדת בשיתוף פעולה עם גוגל מאז השקת האנדרואיד הראשון. עם זאת, מדובר במכה מתחת לחגורה מאחר וגוגל הכריזה כי הנקסוס 5X וה-6P יהיו הסמארטפונים הראשונים שיזכו לקבל את הגרסה החדשה. בדומה לשנים קודמות, הגרסה הושקה רשמית בצמוד למכשירי הנקסוס החדשים שהשיקה גוגל, כך שלא ברור מה גוגל תעשה: תשיק את העדכון לפני השקת המכשירים או שמה חברת LG תקדים אותה?

מבחן נפילה LG V10.
ייראה דומה ל-LG V10?
  • עוד באותו נושא:
  • LG V20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully