וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמד בזה יפה: צפו בהתעללות במוטו Z - הסמארטפון הדק בעולם

אילן גלר

4.8.2016 / 5:25

המכשיר שרד 50 שניות מעל המצית בטרם נראו סימני נזק משמעותיים. לצורך השוואה, באותו המבחן שרד הגלקסי S7 רק 15 שניות. וזה אפילו לא היה הכי מרשים

צילום מסך

דגם ה-Moto Z של מוטורולה, עליו הכריזה החברה לפני כחודש, הוא הסמארטפון הדק ביותר בעולם. עוביו עומד על 5.19 מילימטרים בלבד, כשלושה מילימטרים פחות מהגלקסי S7. למי שחובב מכשירים דקים זה יתרון כמובן אבל האם מזעור כזה פוגם בעמידות המכשיר והופך אותו רגיש יותר לחבלות? אם לשפוט לפי המבחן של JerryRigEverything, התשובה היא לאו דווקא.

במהלך המבחן המצולם נדרש ה-Moto Z לשרוד בתנאים קיצוניים; תחילה בוצע ניסיון לשרוט את המסך, אך הזכוכית מסוג Gorilla Glass 4 עמדה יפה באתגר ורק לחץ גבוה במיוחד גרם לנזק נראה לעין. גם עדשת המצלמה עשויה זכוכית קשיחה, אך כפתור ההפעלה הכולל גם את חיישן טביעות האצבע התגלה כרגיש יותר לשריטות.

גם ניסיון לגרום נזק למסך באמצעות מצית לא הצליח, והמכשיר שרד לא פחות מ-50 שניות בטרם נראו סימני נזק משמעותיים (לצורך השוואה, באותו המבחן שרד הגלקסי S7 רק 15 שניות). אולם התוצאה המפתיעה ביותר היא כנראה זו של מבחן הכיפוף.

גם כשהופעל על המכשיר לחץ מקסימלי, ה-Moto Z התעקם מעט אך חזר כמעט מיד לצורתו המקורית. עושה רושם כי בזכות תכנון מוצלח, ומארז מתכת גמיש, המכשיר אינו רגיש במיוחד ללחצים המופעלים עליו ועוביו המינימלי לא פגע כלל בעמידותו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מבחן התעללות מוטו Z. צילום מסך
התכופף וחזר לעצמו./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מוטו Z

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully