וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טרנסג'נדרית שידרה בלייב את הבוס שלה מטריד אותה מינית

4.8.2016 / 9:38

אישה טרנסג'נדרית שידרה בשידור חי בפייסבוק את הרגעים המלחיצים בהם ניסה הבוס שלה לקבל ממנה טובות הנאה מיניות במשאית שלו - תמורת שחרור מוקדם מהעבודה

פייסבוק

מאקאנה מילאו, אישה טרנסג'נדרית בת 21 מהוואי, שידרה בשידור חי בפייסבוק את הבוס שלה מטריד אותה מינית ומבטיח לשחרר אותה מוקדם אם תענה לחיזוריו. המעשה הנורא קרה ב-22 ביולי בזמן שמילאו ריצתה עבודות שירות בפארק בהונולולו, לאחר שנתפסה ב-2014 גונבת תיק יוקרתי מחנות הכולבו "ניימן מרקוס".

מאחר שהיא נחשבת לעבריינית, חששה מילאו שאנשים לא יאמינו לסיפור שלה ולכן תיעדה הכל בווידאו והשתמשה בראיות כדי לפנות למשטרה. בשיחה עם The Daily Beast סיפרה כי "חששה למצבה", כשהבוס שלה, הרולד וילאנוובה ג'וניור, בן ה-47, החל לדבר אליה באופן בלתי הולם בזמן שהסיע אותך דרך הפארק במשאית שלו. היא צילמה מספר סרטונים שאורכם הכולל 30 דקות, ובהם נשמע הבוס מספר למילאו שיוכל לשחרר אותה הביתה מוקדם אם רק תסכים לדרישותיו. אחר כך הוא נשמע מתפאר במפגשים מיניים דומים שהיו לו עם עובדות נוספות, שלדבריו כללו אמא צעירה אחת שהייתה "הטובה ביותר שהייתה לו מזה זמן רב".

שידרה בלייב את הבוס שלה מטריד אותה מינית. צילום מסך
צבט וסטר בישבנה בזמן שניקתה שירותים. מאקאנה מילאו והבוס שלה/צילום מסך

מילאו נמצאת על תנאי מאסר ונאלצה לנקות שירותים במשך 6 ימים בתמורה למחיקת עברה הפלילי. היא טוענת שהבוס האחראי עליה במקום ניסה לאחוז בידה וצבט וסטר בישבנה בזמן שניקתה שירותים בפארק. הוא נעצר בשלישי באשמת תקיפה מינית והוגש נגדו כתב אישום. אתמול הוא שוחרר ונמצא כעת תחת פיקוח עד לתום החקירה.

אחד הסרטונים שפרסמה באותו יום הפך לויראלי וצבר יותר מ-197 אלף צפיות ו-1,400 תגובות. הסרטונים הוסרו מאז מהרשת, מאחר שמילאו מספרת שהוצפה בהודעות נאצה בפייסבוק, רובם מקהילת הלהט"ב, שכינו אותה זונה וטענו שהיא הניעה אותו למעשה. מילאו אכן נשמעת בשיחה משתפת פעולה עם דרישתיו של הבוס, "אני יכולה לשאול חברה שלי אם יש לה קונדום", היא אומרת. כעת היא טוענת שלא הייתה לה ברירה ושהיא עשתה כל שביכולתה כדי שישאר בצד שלו ברכב. "הורדתי את הסרטונים כי קיבלתי המון תגובות קשות", היא מספרת, "אנשים אמרו לי שזאת אשמתי. אנשים צחקו על הסיטואציה. לא הרגשתי בנוח להפוך משהו רציני שקרה לי לבדיחה".

עוד באותו נושא

אקסית מהגיהנום: הזמינה אונס לאשתו של בן זוגה לשעבר

לכתבה המלאה

פוסט נוסף שלה המתייחס לפרשה:

עורך הדין שלה, מיילס בריינר, טען שמילאו נאלצה לסיים את עבודות השירות שלה - ולא, הייתה נשלחת לכלא ל-5 שנים. עוד אמר כי פעלה נכון כשצילמה את הבוס שלי בחשאי כי ללא הסרטון, לא הייתה לה דרך להוכיח את מה שקרה שם. מילאו, שעברה התעללות מינית כשהייתה קטנה והוצבה בבית אומנה, העלתה פוסט בפייסבוק המתייחס לפרשה. "מעולם לא הייתי מאחלת אפילו לאויבים שלי את מה שעברתי", היא כתבה, "אני רוצה להודות לכל מי ששלח לי מילות עידוד ושיתף אותי בסיפור האישי שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully