וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסיר העביר שידור חי בפייסבוק מהכלא עם סמארטפון מוברח

אילן גלר

5.8.2016 / 6:07

הוא כבר סיים לרצות את תקופת מאסרו אך לאחר שנודע על שידור הווידאו הוא נעצר מחדש וצפוי לרצות עונש מאסר נוסף. את המחדלים שהוא הציג אולי יתקנו בעתיד

מערכת וואלה!

פלטפורמת שידורי הווידאו של פייסבוק מספקת מדי שבוע במה לסנסציות חדשות, והכוכב התורן הוא אסיר בכלא "רייקרס איילנד" הסמוך לעיר ניו-יורק. האסיר הצליח להבריח מכשיר אייפון לתוך תאו בכלא, ובמשך דקות ארוכות העביר ברשת החברתית שידור חי במהלכו הציג את מראה התא, תוך שהוא מתאר את חייו כאסיר בכלא הידוע לשמצה.

במהלך השידור, הציג כאמור האסיר את תאו המצומק, את האוכל הנורא לדבריו שהוגש לו, ואפילו כלי-נשק בייצור עצמי - מעין סכין מאולתרת שאותה הסוהרים לא מצאו. לדבריו, סורקי המתכות שהותקנו בכניסה לכלא לא הצליחו לזהות את מכשיר הטלפון שהביא עמו, כפי שפספסו את כל שאר הפריטים האסורים שאותם דיירי בית הכלא מבריחים לתוכו ללא קושי. לאחר השידור, הוסר הווידאו מהרשת על ידי האסיר עצמו.

האסיר, ששמו נאסר לפרסום בארה"ב, סיים לרצות את תקופת מאסרו והשתחרר מרייקרס אך לאחר שנודע על שידור הווידאו הוא נעצר מחדש וצפוי לרצות עונש מאסר נוסף, הפעם כנראה בבית כלא אחר. בעקבות השידור כבר נשמעו קריאות בעיריית ניו-יורק לפטר את מנהל שירות בתי הסוהר ולתקן באופן מידי את המחדלים המוצגים בסרטון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully