וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף המפרט של שני מכשירי הנקסוס הבאים של גוגל

אילן גלר

4.8.2016 / 9:10

לפי הדיווחים ברשת, המפרט של שני המכשירים שכנראה יושקו בחודש אוקטובר יהיה דומה מאוד ולא רע בכלל. שוק מכשירי הביניים ממשיך להתחמם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקסוס 6P - גוגל תכריז רשמית על היורש שלו בקרוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רק אפל מתכוננת להכרזות גדולות לקראת סוף השנה. גם בגוגל עסוקים בהכנות לקראת השקתם של שני מכשירי נקסוס חדשים, שיצוידו לפי השמועות במיטב הטכנולוגיה לצד הגרסה העדכנית ביותר של אנדרואיד 7.0 (נוגט). לפי השמועות, השנה החליטה גוגל לחבור שוב ליצרנית הטאיוונית HTC (ששיתפה איתה פעולה בדגמים הראשונים של מכשירי הנקסוס) לצורך פיתוח שני הדגמים.

לפי הדיווחים ברשת, כעת הודלף גם המפרט המדויק של שני הדגמים הללו: הדגם הראשון, שמפותח תחת שם הקוד Sailfish, הוא מחליפו של הנקסוס 5X (מתוצרת LG) והוא נחשב לדגם הפחות יוקרתי. המכשיר יצויד במסך בגודל 5 אינץ' עם מעבד מתוצרת קוואלקום, 4 גיגה של זיכרון RAM ושטח אחסון בנפח 32 גיגה. בגוגל החליטו שלא לוותר על חיבור האוזניות הסטנדרטי, לצד חיבור USB מסוג C חדש. המצלמה האחורית תהיה באיכות של 12 מגה-פיקסל, והסוללה בנפח 2,770 מיליאמפר-שעה.

אחיו הגדול של ה-Sailfish הוא דגם בשם Marlin (מחליפו של הנקסוס 6P מתוצרת וואווי), שייהנה ממסך איכותי יותר בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית 2K. מפרט החומרה שלו מזכיר מאוד את אחיו הקטן למעט אפשרות לרכישת המכשיר עם נפח אחסון מכובד של 128 גיגה. שני המכשירים צפויים לזכות להכרזה רשמית בתאריך 4 באוקטובר, ויגיעו כנראה לחנויות בישראל כמה שבועות לאחר מכן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully