וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגייוור האמיתי: בנה תחנת כוח זעירה כדי לטעון את הסמארטפון

אילן גלר

9.8.2016 / 5:38

בקבוקי פלסטיק שימשו לבניית טורבינת מים קטנה שהצליחה, בעזרת קצת ידע טכני וכושר אילתור מרשים, לטעון את המכשיר ואפילו נורת לד קטנה

צילום מסך

תומאס קים, המנהל ערוץ פופולרי ביוטיוב המוקדש לפרויקטים אלקטרוניים שונים ומשונים, מצא עצמו לבדו בלב שמורת טבע. בזמן שאחרים אולי היו מנצלים את ההזדמנות למנוחה ומרגוע, החליט קים שהוא חייב להטעין את מכשיר הסמארטפון שלו. פתרונות קונבנציונאליים כגון סוללות או אפילו מטענים סולאריים לא באו בחשבון – קים בחר במקום זאת לאלתר מציוד המחנאות שלו תחנת כוח הידרו-אלקטרית זעירה.

לצורך הקמת התחנה, נבחר לו ערוץ נחל מתאים. לאחר מכן הרכיב קים מחתיכות של בקבוקי פלסטיק טורבינת מים, ואליה חיבר את מכשיר הטלפון שלו שנטען ללא בעיות. בנוסף, סיפק האלתור המרשים די אנרגיה בכדי להפעיל נורות LED שאותן הביא עמו, ואלו ללא ספק סייעו מאוד להישרדות נוחה בשטח. סביר להניח שניתן היה להפעיל באמצעות התחנה הקטנה מכשירים אלקטרוניים נוספים, אך אלו פשוט לא היו בנמצא.

הפרויקט המרשים הזה, שבוודאי לא היה מבייש אפילו את אשף האלתורים מהאייטיז אנגוס מקגייוור, הפך כמובן לסרטון ויראלי שכבר זכה לכ-100,000 צפיות. בערוץ של קים תוכלו לראות עוד אלתורים מסקרנים, כמו מכונה לבחירת המספרים הזוכים בהגרלת הלוטו שעשויה כולה מבקבוקים ופחיות משומשות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פרץ לנחל. צילום מסך
קטן ומתוחכם. תחנת הכוח הקטנה של תומאס./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully