וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריזמה על סטרואידים: האפליקציה שהופכת סרטונים לאמנות

אילן גלר

8.8.2016 / 8:48

ממש כמו פריזמה, גם אריסטו מאפשרת בחירה בין כמה פילטרים יוצאי דופן, המעניקים לסרטונים סגנון אמנותי. רק חבל שהגרסה הזו סובלת מבאגים

צילום מסך

יוצרי האפליקציה הפופולרית פריזמה הבטיחו כבר לפני כמה שבועות כי יוציאו גרסה של האפליקציה המסוגלת להפוך גם סרטוני וידאו ליצירות אמנות מרשימות. לרוע מזלם, חברת הטכנולוגיה הרוסית Mail.ru כבר עקפה אותם במרוץ, ושחררה אפליקציה בשם אריסטו (Aristo), למכשירי אנדרואיד ולאייפונים, שעושה בדיוק את אותו הדבר.

ממש כמו פריזמה, גם אריסטו מאפשרת בחירה בין כמה פילטרים יוצאי דופן, המעניקים לסרטוני וידאו סגנון אמנותי הנע בין ציורי מכחול עדינים, פילטר שחור-לבן, וגם סגנון סוראליסטי צבעוני ומהפנט. תהליך המרת הווידאו לסגנון שבחרתם אורך כמה שניות בלבד (בהנחה שהשרת לא עמוס באותו הרגע), ואת התוצאה ניתן לשתף בקלות בפייסבוק או באינסטגרם.

עם זאת חשוב לציין שאריסטו סובלת בשלב הזה מבאגים רבים הפוגעים בחוויית השימוש. כנראה שהם ממש הזדרזו להשיק את האפליקציה לפני שמישהו יקדים אותם. ואכן נראה שהפופולריות של פריזמה מסייעת בקידום ארסטו.

בניגוד לפריזמה, שכמעט תמיד עובדת ללא שום פספוסים, יש לאריסטו נטייה קלה לפגוע מעט באיכות הווידאו במהלך תהליך הצביעה מחדש. אבל, כאמור, האפליקציה הזו הצליחה להגיע ראשונה לחנות, וגם אם העדכון של פריזמה יוסיף לה תמיכה בסרטונים ויציע איכות וחוויה טובה יותר, לא בטוח שזה יספיק בכדי להחזיר אותה לראש הטבלה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully