וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף בדארקנט מדריך חולני לפדופילים: "התמקדו באימהות חד-הוריות"

אילן גלר

9.8.2016 / 7:04

רשויות החוק באנגליה מקיימות בימים אלו חקירה אינטנסיבית בניסיון לאתר את הגורמים העומדים מאחורי "מדריך הפדופילים המקוון", המספק מידע מפורט כיצד לחטוף ולהתעלל בילדים

ShutterStock

רשויות החוק באנגליה מקיימות בימים אלו חקירה אינטנסיבית בניסיון לאתר את הגורמים העומדים מאחורי "מדריך הפדופילים המקוון", מסמך מטריד במיוחד שנתגלה ברשת האפלה (דארקנט), ומציע טיפים ורעיונות שונים כיצד ניתן לחטוף ולנצל ילדים מבלי להיתפס; מאות עמודים שכל מטרתם היא לסייע בביצוע אחד הפשעים החמורים והמזעזעים שיש.

לפי המדריך, דרך אחת אפקטיבית להתחיל בחטיפה היא לגרום לילדים להתעכב בצאתם מבית הספר על ידי ניקוב צמיגי האופניים שלהם, או העלמת חיות מחמד. הכותב ממליץ לצאת למספר דייטים עם אימהות חד-הוריות במטרה לפתח מערכת יחסים מעוותת עם ילדיהם, או לאתר בשכונה ילדים בעלי צרכים מיוחדים שחשופים במיוחד להטרדות פדופיליות.

"אנחנו יודעים שפדופילים נוטים להיפגש ולשוחח עם אנשים הדומים להם, ורשת האינטרנט מאפשרת להם לתקשר", מסר דובר הרשות הלאומית למניעת פשיעה באנגליה. "אנחנו נמשיך לעבוד עם שותפינו, לחלוק במידע מודיעיני ואינפורמציה על מנת לזהות, לאתר ולעצור את אלו המהווים סכנה לילדים".

החוק במדינה אוסר באופן מוחלט לא רק על החזקה והפצה של חומר פדופילי, אלא גם על כתיבת מדריכים כמו זה שהופץ ברשת, ואפילו הדפסתם. בשל אופיה של הרשת, סביר להניח שהמדריך הזה נקרא גם במדינות אחרות ולמעשה משרת פדופילים בכל העולם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פדופיליה ברשת. ShutterStock
אפשר למצוא הכול ברשת - גם את התוכן החולני ביותר./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully