וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

8.8.2016 / 12:46

שפרו את זיכרון ילדיכם ואת שליטתם בשפה האנגלית, הצטרפו למשימת חלל סודית, הפגינו כישורים במגרש הכדורגל ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Iron Mission

הצטרפו למשימת חלל סודית ונווטו את החללית שלכם במסלול מסוכן. לפניכם אתגרים כגון מטאורים שתצטרכו לנפץ ועצמים שונים שיתקרבו אליכם ויאיימו לפגוע בכם. עליכם לנוע על גבי המסך באופן שיאפשר לכם לפגוע בכלל המפגעים מלפנים ומאחור. מלבד מטאורים וגרמי חלל שונים, גם ארטילריה רבת עוצמה תעמוד בדרככם, כך שאתם צריכים להיות מוכנים לכל דבר. התקדמו בשלבים השונים ושדרגו את כלי הנשק על מנת להגדיל את הכוח שלכם.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Princess Match for Kind

רוצים ליהנות ממשחק זיכרון וירטואלי שניתן לשחק בכל מקום? המשחק מתאים לילדים ומכיל דמויות ידידותיות וחביבות. הגרפיקה כולה מבוסס על איורים והממשק מכיל ניווט ידידותי במיוחד לגיל צעיר. תוכלו ליהנות מחמש דרגות קושי שונות המבוססות על כמות הקלפים שמשתתפים בכל שלב. בכל רמת קושי תוכלו ליהנות מכמה מצבי משחק: קלאסי, נסיכה וארקייד. בנוסף, על מנת להעלות את רמת האתגר והעניין ניתן לשחק לבד או במצב מרובה משתתפים.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Pumas Gol

שידורי האולימפיאדה החדירו בכם רוח ספורטיבית? התאמנו בכדי להפוך לשחקני הכדורגל הטובים בעולם. במשחק מגוון שלבים שונים שיכשירו אתכם למגרש הגדול. תוכלו ליהנות מתהילה ולזכות בגביעים שונים בהתאם לרמה שלכם אז עלו על מדים, בצעו כמה מתיחות וכוונו את הכדור הישר אל השער - המטרה שלכם היא ברורה, הכניסו גול!

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 6.10 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Martha Speaks Word Spinner

המשחק מציג בפניכם יותר ממאה מילים שונות במטרה להגדיל את אוצר המילים בשפה האנגלית בצורה מדליקה. עליכם לעבור את מסלול המשבצות עד לנקודת הסיום. בכל סיבוב עליכם לסובב את הגלגל, לקבל משימה כמו לאסוף את כל התמונות שמזוהות עם המילה שנבחרה, ואם תצליחו תקבלו פרס. ניתן לשחק לבד או עם שלושה משתתפים נוספים.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully