וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים חשבו שסנואודן מת בגלל הציוץ המוזר הזה; הוא לא

אילן גלר

9.8.2016 / 8:46

בפרופיל של המדליף האמריקני המפורסם בהיסטוריה הופיע רצף של אותיות ומספרים שנראה אקראי לחלוטין, וללא שום הקשר. לאחר כמה שעות הציוץ נמחק

מערכת וואלה!

האם אדוארד סנואודן, עובד ה-NSA לשעבר שהדליף לתקשורת מידע סודי אודות פעילות סוכנות המודיעין האמריקנית, נתפס על ידי הרשויות ואף נהרג? גולשים רבים היו משוכנעים בכך (וחלקם עדיין משוכנעים בכך) לאחר שבחשבון הטוויטר הרשמי של המדליף האמריקני המפורסם בהיסטוריה פורסם ציוץ מסתורי - רצף של אותיות ומספרים שנראה אקראי לחלוטין, וללא שום הקשר. לאחר כמה שעות הציוץ נעלם מהרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ המסתורי שעלה ונמחק לאחר זמן קצר./מערכת וואלה!, צילום מסך

באתר החדשות הרוסי ספוטניק מיהרו להכריז כי הציוץ הזה עשוי להיות "מתג מוות", כלומר קוד שתוכנן כך שיעלה לאוויר במידה ואדוארד סנואודן איננו מבצע כניסה לחשבונו במשך זמן מסוים. לחובבי הקונספירציות זה הספיק על מנת להכריז בצער רב על לכידתו של סנואודן, תיאוריה שהלכה וצברה תומכים רבים יותר ככל שחלף הזמן ובחשבון הטוויטר לא הופיעה שום הבהרה או הודעה נוספת.

ואולם, חבריו הקרובים של סנואודן והעיתונאים שנמצאים בקשר ישיר אתו, מתעקשים כי הוא עדיין חי וחופשי. "כל מי שמבקש הוכחה לכך שאדוארד עדיין חי, אני מבקש מכם לנשום עמוק", צייץ העיתונאי ברטון גלמן הכותב בימים אלו ספר אודות סנואודן. "יש ציוצים עם משמעות פרטית", הוא הוסיף.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אדוארד ג'וזף סנואודן זכה לפרסום רב ביוני 2013 כשהעביר לעיתונות חומר מסווג על תוכניות סודיות ביותר של הסוכנות לביטחון לאומי (NSA) וחשף את תכניות המעקב הנרחבות של הסוכנות אחרי אזרחים אמריקנים. הוא נמלט מארה"ב וקיבל מקלט מדיני בכמה מדינות וכיום הוא עדיין יעד מועדף על הרשויות באמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully