וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הפורנו היפניים עומדים להפוך למיינסטרים בעולם?

אילן גלר

9.8.2016 / 9:22

חברת Nutaku הקנדית מקווה להקים חנות מקוונת חדשה, בה קונים מערביים יוכלו לרכוש משחקים פורנוגרפיים בקלות, ולא להיות נתונים לחסדי הצנזורה של סוני ומיקרוסופט

צילום מסך

(בסרטון: משחק הנטאי רגוע יחסית, עם צנזורה)

משחקים פורנוגרפיים, הכוללים סצנות סקס ועירום מפורשות, הם ז'אנר פופולרי מאוד ביפן אך בשאר העולם קשה להשיג אותם. ערוצי ההפצה הרגילים של משחקי מחשב חדשים, כדוגמת החנויות המקוונות של סוני ומיקרוסופט, אוסרים מראש על מכירת משחקי פורנו מתוך חשש לפגיעה בקהל הצעיר יותר. המעטים שבכל זאת מצליחים להסתנן לקטלוג עוברים צנזורה משמעותית, וגם אז לעתים קרובות נאסרים למכירה בעקבות תלונות ההורים.

בחברת Nutaku הקנדית מקווים לשנות את כל זה, ולהקים חנות מקוונת חדשה שבה קונים מערביים יוכלו לרכוש משחקים פורנוגרפיים בקלות. החברה השקיעה לאחרונה שני מיליון דולרים בקרן שמטרתה למשוך מפתחים ליצור תכנים חדשים בז'אנר, ויותר מ-50 צוותים כבר הגישו הצעות למשחקים חדשים.

בנוסף, Nutaku יצאה בקמפיין פרסום נרחב, כולל באתרי פורנו פופולריים כדוגמת Pornhub, בהם מופיעות פרסומות החברה בצמוד לתוצאות החיפוש אחר המילה Hentai (אנימציית פורנו יפנית). "אנחנו לא מסתירים שהמטרה שלנו היא להפוך ל-Steam של המשחקים הפורנוגרפיים", מסבירים אנשי Nutaku, שמאסו בצנזורה.

לדבריהם, "בעבר המטרה הזו נראתה רחוקה מאוד אבל עכשיו, בזכות הפופולריות של מכירות משחקים דיגיטליים ורכישה של תוכן חדש ומעולה, אנחנו סבורים שהשאיפות שלנו יתגשמו בקרוב". ואם לשפוט לפי הפופולריות של המשחקים ביפן, כנראה שלא יהיו חסרים להם לקוחות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחקי הפורנו נחשבים לתחום שולי יחסית בעולם./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל המעריצים רוצים לחדור למיינסטרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully