וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרו או לא אמרו? מחצרוני לג'ודי - יצאנו לבדוק עד כמה תלושים ידועני הרשת

יעל לינזן

10.8.2016 / 6:59

לרשת יש חוקים משלה ולא תמיד קל להבחין בין פוסטים אמיתיים למזויפים. לפעמים פשוט חייבים להודות שזה כבר עבר את הגבול. התנתקנו מהמחשב ויצאנו לחיים עצמם כדי לבדוק עד כמה אתם מאמינים למה שנכתב ברשת

עריכה: עמרי וייס

ברשת כמו ברשת, הרבה פעמים קשה לדעת אם פוסט או ציוץ מסוים הוא אמיתי או זיוף, נכתב על ידי פוליטיקאי או על ידי עוזר זריז, והאמת שאין טעם להתחסד - חייבים להודות שזה גם חלק מהכיף של כל הדבר הזה שנקרא פייסבוק וטוויטר.

למען האמת, כבר קרה לא מזמן שפוסט מזויף שהועלה כבדיחה לרשת, סיים כפוסט ששולב בעיתון. נכון זה באמת נדיר ביותר, אבל היי, מתברר שזה יכול לקרות. בקיצור, הגבולות של מה מותר ומה אסור לפרסם נפרצים כל פעם מחדש, ולא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו תוהים תוך שיטוט וגלילה אינסופית בפיד, על מה לעזאזל הם מדברים?

איפה בדיוק עובר הגבול והאם בכלל מותר להפיץ דברים שלא קרו ולא נאמרו? לא בטוח שאנחנו יכולים לענות על כל אלה, מה שכן, התנתקנו מהמחשב ויצאנו החוצה אל החיים עצמם, לבדוק לאילו פוסטים וציוצים אנשים מאמינים ולאילו ממש לא. מנבחרי ציבור לידועני רשת - בדקנו בשדרות רוטשילד בתל אביב האם הציבור מסוגל כבר להבדיל בין מציאות לדמיון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

זה דווקא אמיתי

וגם זה

מיצי רגב דווקא כן קיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully