וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפילה את האייפון ממטוס קל - ומצאה אותו תקין לחלוטין

אילן גלר

9.8.2016 / 22:20

אפילו המסך שלו לא נסדק. למעשה לא ניתן לראות על המכשיר שום רמז לכך שהוא נפל מהשמיים. ככל הנראה הוא הצליח לנחות רק על משטחים רכים, כל הדרך למטה

מערכת וואלה!

זה היה ללא ספק אחד הרגעים המבהילים בחייה של ג'ני בק הקנדית. היא יצאה לטיסה במטוס קל וניצלה את ההזדמנות לצורך צילום תמונות של ונקובר מהשמיים, עד שלפתע איבדה את האחיזה במכשיר האייפון S5 שלה, שצנח מאות מטרים עד שפגע בקרקע. ג'ני לא ציפתה לראות את האייפון שלה שוב, ובטח שלא תקין, אך בכל זאת היא החליטה לנסות ולאתר אותו באמצעות תכונת Find my Phone המובנית במכשיר.

למרבה ההפתעה, האפליקציה סימנה במדויק את מיקומו של המכשיר, רמז לכך שהוא עדיין פעיל. בק וחבריה יצאו לאתר אותו, ובסופו של דבר הצליחו להגיע אל הסמארטפון. הם גילו שהוא פועל ללא כל תקלות ואפילו המסך שלו לא נסדק. למעשה לא ניתן לראות עליו שום רמז לכך שהוא נפל מהשמיים. מכשירים שנפלו מגובה נמוך הרבה יותר רוסקו לרסיסים, אז כיצד ניתן להסביר את המקרה המוזר הזה?

לג'ני, אין שום הסבר, אם כי מהצצה בעמוד הפייסבוק שלה נדמה שהיא נהנית למדי להיות סלבריטאית רשת בעקבות הסיקור הבין-לאומי. "אני אוהבת את אפל!", כתבה באחד הפוסטים האחרונים שהעלתה, כך שהיא כנראה סבורה שמה שהציל את המכשיר שלה מהרס הוא בסך הכל תכנון מוצלח. בפועל המכשיר כנראה נחת בניגוד לסיכויים רק על משטחים רכים וכך עשה דרכו מבעד לצמרות העצים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully