וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה צפוי: עכשיו גם יש גרסת פורנו לפוקימון גו

אילן גלר

11.8.2016 / 7:26

מתוך תיאור הסרט: "ג'ורדי החליט שהוא חייב ללכוד את כולן, ויוצא להרפתקה בכדי לאתר את הכוכבות הפורנו הגדולות ולהחזיר אותן לאתר". העלילה אף פעם לא הייתה חשובה מדי בז'אנר הזה

צילום מסך

(בסרטון: הטריילר לסרט - בטוח לצפייה)

למען האמת, זה לקח הרבה יותר זמן מכפי שציפינו. עברו לא מעט שבועות מאז הושק בעולם משחק המובייל פוקימון גו, שהפך ללהיט היסטרי, וכעת עלתה לרשת גרסת הפורנו הבהחלט-לא-רשמית שלו. על ההפקה המרשימה חתום אתר התוכן למבוגרים Brazzers, ולצורך הסרט גייסו העורכים כמה מהכוכבות הגדולות והמפורסמות ביותר של עולם הפורנו.

"בזמן שהתחבר לגרסה הניידת של Beazzers, גילה ג'ורדי אל-נינו שכל כוכבות הפורנו הגדולות בעולם נעלמו!", נכתב בתיאור הסרט. "ג'ורדי החליט שהוא חייב ללכוד את כולן, ויוצא להרפתקה בכדי לאתר את הכוכבות הגדולות ולהחזיר אותן לאתר אליו הן שייכות. תוך שימוש באפליקציית ה-Pornstar GO בטלפון שלו, ג'רדי יגלה בקרוב שאלה, אלכסה ופטי לא רוצות שיתפסו אותן - הן פשוט בחורות פרועות שמחפשות הזדמנויות ל*****".

בעוד שהצפייה בטריילר המשעשע לסרטון היא חינמית, בעבור הגרסה המלאה תדרשו לשלם דמי מנוי ל-Brazzers. אם זה נראה לכם כמו דרישה מוגזמת, המתינו בסבלנות. אנחנו בטוחים שזה אולי סרט הפורנו הראשון של פוקימון גו, אבל בוודאי לא האחרון שייצא במהלך השבועות הקרובים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פוקימון גו פורנו. צילום מסך
אנחנו לא בטוחים שהבנו את העלילה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully