וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Jaybird משיקה פעילות רשמית בישראל

11.8.2016 / 8:59

זו המדינה הראשונה מחוץ לארה"ב שהחברה משיקה בה פעילות רשמית. בתחילת ספטמבר יחלו להימכר בישראל אוזניות Jaybird Freedom שאמורות לספק חווית שמע יוצאת דופן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראות טוב אבל 899 שקלים?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז נוסדה בשנת 2006, חברת Jaybird האמריקנית הפכה לשם דבר בתחום אוזניות הספורט. אתמול הכירזה החברה על השקת הפעילות שלה בישראל - המדינה הראשונה מחוץ לארה"ב בה היא מתחילה לפעול, באמצעות המפיצה בנדא מגנטיק.

"אני מבקר בישראל בימים האחרונים, פוגש המון אנשים נהדרים, ומבין עד כמה הערכים והעולם שלנו ב- Jaybird מתאימים לסגנון החיים הישראלי", אמר קווין ווטלס, סמנכ"ל השיווק של החברה, שהגיע לאירוע ההשקה. בחודש אפריל האחרון, נרכשה החברה על ידי לוג'יטק בסכום של 50 מיליון דולרים.

האוזניות שיגיעו לישראל הן ה-Jaybird Freedom - אוזניות אלחוטיות, עם טכנולוגיות ייחודיות של החברה. הם טוענים כי האוזניות מציעות סאונד ללא פשרות, הנדסת אנוש מתקדמת המאפשרת התאמה מרבית לכל אוזן ושימוש במהלך כל פעילות ספורטיבית או יומיומית.

האוזניות המעוצבות מאפשרות עד שמונה שעות שימוש ברצף, ארבע שעות על בסיס הסוללה הפנימית ועוד ארבע שעות נוספות הודות למטען הנייד שהחברה פיתחה. כמו כן, האוזניות מגיעות עם אפליקציה של החברה, המאפשרת למשתמש לנהל אקולייזר פשוט ונוח.

האוזניות יהיו זמינות לרכישה החל מה-1 בספטמבר ומחירן המומלץ לצרכן יעמוד על 899 שקלים. הן יוצעו בארבעה צבעים: שחור, אדום, כחול ולבן-זהב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כנראה ששומעים ממש טוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully