וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה מרגיש? צפו בניסוי שינוי המין במציאות מדומה

אילן גלר

12.8.2016 / 6:13

המשתתפים התבקשו לפשוט את בגדיהם, ואז הניחו על ראשם קסדת מציאות מדומה. כך הם זכו לראות את העולם מנקודת מבטו של האדם העומד מולם

צילום מסך

אם עדיין לא השתכנעתם כי קפיצת הדרך שנרשמה במהלך השנים האחרונות בתחום המציאות המדומה עשויה לגרום לשינויים תרבותיים מרחיקי לכת, אולי הניסוי הזה ישנה את דעתכם. תחת השם To Be Another ("להיות מישהו אחר"), הוזמנו באי פסטיבל הקולנוע האירופאי Les Arcs שנערך בצרפת בחודש דצמבר האחרון להשתתף בחוויה יוצאת דופן, במסגרתה זכו לחוויית שינוי מין וירטואלית.

המשתתפים התבקשו לפשוט את בגדיהם, ואז הניחו על ראשם קסדת מציאות מדומה. כל אחד צוות לבת זוג שאינו מכיר ולאחר מכן התבקש כל צמד לחקות זה את פעולתו של זו, עד שהגיעו לסנכרון מושלם. כך זכו לראות את העולם מנקודת מבטו של האדם העומד מולם, ממש כאילו החליפו את גופם אתו.

התוצאה, כפי שתוכלו לראות בסרטון, בהחלט מוזרה אך גם מסקרנת ומעלה לא מעט מחשבות בנוגע לזהות עצמית וכבוד לאחר, בתוך עולם טכנולוגי המאפשר למעשה חוויות חוץ-גופיות דיגיטליות. ככל שהטכנולוגיה תוסיף להשתפר, כך החוויות הללו יהפכו ריאליסטיות ומסעירות יותר. בהחלט ייתכן כי בסופו של דבר, יתקשו המשתמשים להבדיל בין המציאות הווירטואלית לעולם האמיתי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

שינוי מין VR. צילום מסך
שישי הפוך./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully