וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיני-חממה הביתית הזו היא הפתרון האלגנטי המושלם לסטלן היאפי

אילן גלר

12.8.2016 / 6:16

תהליך הגידול אוטומטי לחלוטין והוא כולל ניטור ושליטה באוויר, פיזור דשנים, ניהול ההשקיה וגם התאמת התאורה. המחיר: 1,300 דולרים

צילום מסך

בארה"ב חלפו הימים שבהם גידול קנאביס בבית הצריך מחקר ממושך, חדר מבודד ומוגן, וכמובן מוכנות להסתבך בצרות עם המשטרה. עם העלייה במספר המדינות המתירות עישון וגידול מריחואנה בבית בצורה חוקית, גם התעשייה סביב צומחת במהרה.

מדי פעם צץ איזה מוצר חכם במיוחד או אלגנטי במיוחד שזוכה לתשואות מקהילת המגדלים והמעשנים, ואחד מהם זו מיני-חממה דיגיטלית בשם Grobo, ההופכת את תהליך הגידול לפשוט ואף מהנה. המתקן הקומפקטי (יחסית לחממה) הזה מתאים לכל חלל כמעט ואינו מצריך חדר נפרד או דירה גדולה.

Grobo היא חממה זעירה הניתנת להתקנה בכל מקום בבית. כדי להתחיל בתהליך הגידול, כל שהמשתמש נדרש לעשות הוא לזרוע מספר זרעי קנאביס, ואז להפעיל את האפליקציה הרשמית של Grobo ולטעון "מתכון גידול" מתאים. את המתכונים צפויים לשתף ביניהם חברי הקהילה, לצד טיפים מעולים לחבריהם המגדלים.

מרגע שהמתכון מופעל החממה הדיגיטלית מתחילה בתהליך גידול אוטומטי לחלוטין, הכולל ניטור ושליטה באוויר, פיזור דשנים, ניהול ההשקיה וגם התאמת התאורה - לצורך כך מצוידת החממה ב-50 נורות LED צבעוניות.

מאחר והמכשיר מצויד במטהר אוויר חזק, ריחות הגידולים לא אמורים לדלוף החוצה לחלל הבית. מחירו של המוצר יעמוד על 1,300 דולרים, אם כי הוא זמין לרכישה מוקדמת בהנחה. כמובן שהפעלתו בישראל לצורך גידול קנאביס – לפחות בינתיים - אסורה לחלוטין.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

חממה גרובו. צילום מסך
גרובו - תופס מקום של מתקן מים ומגדל הכול לבד./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • חממה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully