וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממכר: קרבות רחוב סומסום - לא תוכלו לכבות את המשחק הזה

אילן גלר

14.8.2016 / 8:58

במהלך הקרבות בין הדמויות הפרוותיות המוכרות תדרשו לאיית בדייקנות את המילים באנגלית המופיעות על המסך, ולא לפספס אף אות. ככה זה כשאתה מחויב לחינוך

צילום מסך

"לוחמי רחוב סומסום" הוא גרסה חדשה וקורעת במיוחד של משחק המכות הקלסי Street Fighter, בכיכובן של הדמויות האהובות מרחוב סומסום. בעוד שבסדרת הטלוויזיה הן מצליחות בדרך כלל לפתור חילוקי דעות בשיחה מנומסת, או תחרות ידידותית - בגרסה המפוקסלת הזו הגיעו אריק, בנץ, עוגיפלצת ושאר הכוכבים הפרוותיים למסקנה שקרבות אגרוף הם הדרך הטובה ביותר להחליט מי ינצח בוויכוח.

כמובן שבתור סדרה חינוכית לא מדובר בסתם משחק מכות. במהלך הקרבות תדרשו לאיית בדייקנות את המילים באנגלית המופיעות על המסך, ולא לפספס אף אות. הדמות שתבחרו תקבע את רמת הקושי: חלק מהדמויות דורשות לכתוב מילים פשוטות וקצרות יחסית, אך עוצמת הפגיעה שלהן נמוכה. דמויות אחרות מציגות מילים ארוכות ומסובכות (אלמו, לדוגמה, ידרוש מכם לכתוב את שמותם של חוקרים גרמנים מפורסמים), אך עוצמת המכות שלהם גבוהה בהרבה וייתכן שדי במהלומה מוצלחת אחת או שתיים בכדי לסיים את הקרב.

אם לא תצליחו להקליד מילה בצורה מדויקת בטרם תחטפו מכה מהיריב, תיאלצו להקליד אותה מחדש מה שמבטיח קרבות ארוכים יחסית בכל פעם. אתם מוזמנים לנסות את המשחק החינמי (והלא רשמי, כמובן) בלינק הזה וכדאי שתמהרו לפני שמישהו מבעלי הזכויות החוקיים למותג "רחוב סומסום" יגלה את המשחק הזה וידרוש להסירו מהרשת.

[למשחק]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

קרבות רחוב סומסום. צילום מסך
יו נו האב קוקי!/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכל אחד סגנון לחימה משלו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully