וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוענת שנאנסה על ידי דמות בפוקימון גו

אילן גלר

15.8.2016 / 5:09

בעלה לא האמין לה והמליץ כי תפנה לסיוע פסיכיאטרי. חבריה של האישה מספרים כי זו לא הפעם הראשונה בה המשחק הפופולרי פוקימון גו גורם לה להתקפי חרדה קשים

צילום מסך

משטרת מוסקבה נדרשה לאחרונה להתמודד עם תלונה יוצאת דופן - אישה צעירה הגיעה לתחנה הסמוכה לביתה, והתעקשה כי נאנסה על ידי אחת הדמויות מהמשחק פוקימון גו. לטענת תושבת עיר הבירה הרוסית היא התעוררה בבוקר וגילתה כי פוקימון אמיתי יושב על ראשה. לאחר שקפצה ממיטתה בבהלה הפוקימון נעלם, אך היא עדיין הצליחה לאתר אותו באמצעות אפליקציית פוקימון גו המותקנת במכשיר הסמארטפון שלה.

לאחר האפיזודה האיומה הזו, סיפרה האישה על האירוע לבעלה שלא האמין לה והמליץ כי תפנה לסיוע פסיכיאטרי. זו גם התשובה שאותה קיבלה מהשוטרים, שהסבירו כי לא יוכלו לעזור לה. הם הציעו לה לדבר עם עובד סוציאלי, אך היא סירבה לעשות זאת. עם זאת, בסופו של דבר הסכימה האישה לקבוע תור למפגש עם מטפל נפשי, אם כי לא ברור עדיין אילו ממצאים עלו בעקבות טיפול זה.

חבריה של האישה מספרים כי זו לא הפעם הראשונה בה המשחק הפופולרי פוקימון גו גורם לה להתקפי חרדה קשים. "היא אומרת שיש יותר מדי פוקימונים בדירה שלה ואפילו הכלב שלה מבחין בהם", סיפר אחד החברים. "היא אומרת שהכלב שלה נובח בכל פעם שהיא משחק בפוקימון גו".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם בכל מקום./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully